Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پیت پارسونز به عنوان مدیر عامل جدید استودیوی بانجی معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کمتر بازی‌بازی را می‌توان یافت که استودیوی مشهور بانجی را نشناسد. استودیویی که ابتدا نام بزرگ Halo و سپس نام Destiny را یدک می‌کشد. این استودیو به تازگی مدیر عامل جدید خود را معرفی کرده است. این شخص پیت پارسونز است.

بانجی در همین هفته اعلام کرده بود که هارولد رایان (مدیر عامل سابق بانجی) از سمت خود کناره گیری کرده است و حال، اعلام کرده که پیت پارسونز با تجربه مدیر عامل جدید این استودیو است. پیت پارسونز از سال ۲۰۰۲ همراه استودیوی بانجی بوده و از بسیار با تجربه است. پارسونز به مناسبت دریافت سمت جدید خود در استودیوی بانجی، متنی را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید:
نقل‌قول:
من می‌خواهم شخصا از هارولد به خاطر دوستی‌اش با من، شور و اشتیاقش، سخت کوشی‌اش، و فداکاری‌هایش برای اینکه بانجی امروز تبدیل به یک شرکت فوق‌العاده شود، تشکر می‌کنم. به عنوان یک تیم، ما پیروزی‌های زیادی بدست آوردیم و در مقابل طوفان‌های زیادی ایستادگی کرده‌ایم.
خطاب به بازی‌بازان Destiny، می‌خواهم بدانید که اولویت اول من و تیم بانجی، به امغان آوردن بازی‌های فوق‌العاده برای شما می‌باشد. من معتقد هستم که عنوان Destiny یک تجربه منحصر به فرد و عالی است و همچنین معتقد هستم که بهترین عملکرد تیم بانجی را شاهد خواهید بود. من در این پست قرار گرفته‌ام تا به قول‌هایم جامع عمل بپوشانم.
پروژه اخیر استودیوی بانجی عنوان Destiny: The Taken King بود که در ماه سپتامبر سال گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، اکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن۳ و اکس‌باکس‌۳۶۰ منتشر شد. باید دید در زمان ریاست پیت پارسونز، این استودیو به چه دستاوردهایی می‌رسد.
[تصویر:  bungie-the-launch-of-destiny-was-the-sta...strain.jpg]

منبع