Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یوبی‌سافت برای دستیابی به نشان تجاری «Ghost» به جنگ الکترونیک آرتز می‌رود!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  ws-Ubisoft-768x432.jpg]
به نظر می‌رسد کمپانی یوبی سافت، تهیه کننده و ناشر فرنچایز Ghost Recon به این علت که بازی بازان در مواجهه با استفاده کمپانی الکترونیک آرتز از واژه Ghost گیج شده و فریب می‌خورند، در حال مشاجره و بحث است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه شوید.

با توجه به شواهد موجود، یوبی سافت با استفاده الکترونیک آرتز از نشان تجاری Ghost در ارتباط با بازی های رایانه ای مخالف است.
یوبی سافت از سال 2001 تا کنون از نام تجاری Ghost Recon استفاده می‌کرده و این در حالی است که الکترونیک آرتز استودیو Ghost Games را در اختیار دارد، استودیویی که از سال 2011 مشغول به ساخت نسخه های مختلف فرنچایز Need For Speed بوده است.
طبق اسناد و مدارک رسمی که امروز از طریق Neogaf در فضای مجازی منتشر شد، ناشر فرانسوی سری Assassin’s Creed و The Division معتقد است که استفاده الکترونیک آرتز از واژه Ghost موجب سردرگمی، اشتباه و حتی فریب بازی بازان می‌شود:
نقل‌قول:
مصرف کنندگان احتمالا به این باور اشتباه هستند که کالا و خدمات متقاضی که [الکترونیک آرتز] ارایه می‌دهد، توسط مخالف [یوبی سافت] ارایه، حمایت، تایید و تصویب شده است یا به روشی وابسته، مرتبط یا شریک به مخالف است.
الکترونیک آرتز تا تاریخ 9 مارس فرصت دارد تا به این موضوع پاسخ دهد.
به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد نبرد دو کمپانی بر سر تصاحب نشان تجاری Ghost باشیم.

منبع