Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Homefront The Revolution از پرداخت درون برنامه استفاده می‌کند|بسته‌های الحاقی رایگان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  HOMEFRONT-THE-REVOLUTION-ANNOUNCE-3-533x300.jpg]
امروز مطلع شدیم که عنوان موردانتظار Homefront: The Revolution نیز مانند بسیاری از عناوین AAA منتشر شده در چند ماه گذشته، دارای سیستم پرداخت دورن برنامه خواهد بود. با این حال توسعه دهندگان قول بسته های الحاقی رایگان را داده اند. برای جزئیات بیتشر در رابطه با برنامه های پس از انتشار بازی، با گیمفا همراه باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده، عنوان Homefront: The Revolution دارای season pass نخواهد بود، در عوض بازی بر قابلیت پرداخت درون برنامه تکیه خواهد کرد. همچنین بازی حداقل تا یک سال پس از انتشار از محتواهای رایگان استفاده خواهد کرد.
آقای فَسهت سلیم طراح ارشد بازی در مصاحبه با وبسایت Gamespot توضیح می‌دهد که سیستم پرداخت درون برنامه به صورت جعبه های Loot خواهد بود و آیتم های موجود در این جعبه ها در انحصار اشخصای که از سیستم پرداخت درون برنامه استفاده می‌کنند نخواهد بود.
آقای سلیم در این باره می‌گوید:

نقل‌قول:
کاملا مشخص است که این سیستم «پرداخت کن و برنده شو» نخواهد بود چرا که چیزی که ما در این جعبه های مقاومت به بازی بازان می‌دهیم به صورت رایگان برای تمامی بازی‌ بازانی که به صورت معمولی بازی را تجربه می‌کنند در دسترس خواهد بود.

وی افزود:

نقل‌قول:
تمام چیزی که ما ارایه می‌دهیم، برای بازی بازانی است که وقت کافی برای تجربه و پیشرفت در بازی جهت دسترسی به چیزهای باحال (!) را ندارند. این سیستم برای آن ها صرفه جویی در زمان و میانبری برای باز کردن آیتم ها است. آن ها پول بسیار کمی را جهت دسترسی به بعضی آیتم ها پرداخت می‌کنند اما هیچ آیتمی در انحصار آن ها نخواهد بود.

به نظر می‌رسد که بسته های الحاقی پس از انتشار بازی ماموریت های جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند:

نقل‌قول:
ما قصد شکل دهی هیچگونه بسته‌ ای را نداشته و هیچگونه بسته شامل نقشه های جدید و چیزی مانند این موارد را نداریم.

وی افزود:

نقل‌قول:
هنگامی که ما ماموریتی را ساختیم، آن را منتشر خواهیم کرد. اعضای انجمن ما می‌توانند بروند و آن را تجربه کنند. ما قصد داریم این روند را تا یک سال پس از انتشار ادامه دهیم.

نسخه بتا Homefront: The Revolution در تاریخ 11 فبریه آغاز خواهد شد. نسخه نهایی نیز در تاریخ 17 ماه می برای رایانه‌ های شخصی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

منبع