Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: خلاقیت، سرگرمی و فناوری‌های آینده | وقتی سم لیک درباره همه چیز سخن می‌گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سم لیک، کارگردان و خالق عنوان به شدت مورد انتظار Quantum Break امروز در پنل Digitalk پاریس و مایکروسافت فرانسه حضور داشت و اخبار زیادی را به خود اختصاص داد. همچنین در مورد همه مسائل در توییتر توضیح داد و نظر خود را بیان کرد.


نقل‌قول:
Pop culture یک منبع عظیم الهام گیری برای بازی‌های ویدیویی است و بازی‌های ویدیویی باید به Pop Culture بدیل شوند.
— Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016

سم لیک درباره طبیعت بازی‌های ویدیویی گفت:

نقل‌قول:
بازی‌های ویدیویی با ماهیت «سرگرم کنندگی» پا برجا هستند. اما ما باید ایده‌ای داشته باشیم که آن را با محصولی که خلق کرده‌ایم به جهان معرفی کنیم، نه فقط معیارمان، میزان سرگرم کنندگی باشد.
— Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016

سم لیک درباره تاثیر سریال‌های تلویزیونی برروی بازی‌های ویدیویی صحبت کرد:

نقل‌قول:
شبکه‌های Netflix و HBO در نوع‌های مختلف، با کیفیت عمل می‌کنند… ما از این روایت قسمتی و نکات جالب استفاده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا تمایل مخاطبان به تجربه بازی بیشتر شود.
— Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016

سم لیک درباره روش‌ خلاقیت خود توضیح داد:

نقل‌قول:
من ابتدا بدون روش شروع می‌کنم. به عنوان مثال برای مکس پین، من اصول فیلم‌نامه نویسی را مطالعه کردم و روش خود را یافتم، پردازش خلاقیت من.
— Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016

سم لیک درباره پروژه بعدی خود سخن گفت:

نقل‌قول:
خسته شدن از چیزی برای یک خالق، مفید است. این عامل باعث می‌شود که او همواره به جلو حرکت کند و سراغ موردهای دیگر برود. ساختن بازی بر اساس ترس، خشونت و نابود کردن عناصر مختلف آسان است و ما می‌دانید چطور این کار را انجام دهیم. خلق احساسات و یک داستان همراه کننده سخت و چالش برانگیز است.
— Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016

سم لیک درباره عنصر غافل‌گیری و عناصر غافل‌گیر کننده می‌گوید:

نقل‌قول:
من عاشق این هستم که وقتی یک سریال را تماشا می‌کنم، از اتفاقات ادامه، خبر نداشته باشم. زمانی که شما فرمول را می‌دانید، اثر خسته کننده می‌شود. برای بازی‌ها نیز همین‌ گونه است. وقتی نمی‌دانید که در قدم بعدی چه اتفاقی رخ می‌دهد، حس هیجان بیشتر و به طور صحیح منتقل می‌شود.
— Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016

سم لیک همچنین در مورد واقعیت مجازی صحبت کرد:

نقل‌قول:
من در مورد برنامه‌های واقعیت مجازی به شدت هیجان زده‌ هستم؛ یک تجربه متفاوت که بازی‌باز را در فضای بازی غوطه ور می‌کند.
— Microsoft France (@microsoftfrance) February 2, 2016

در آخر سم لیک درباره میان پرده‌ها یا کات‌سین‌ها در بازی‌های ویدیویی صحبت می‌کند:

نقل‌قول:
من به شدت مخالف این هستم که بازی‌باز، میان‌پرده‌ها را رد می‌کند. ما باید آن‌ها را آنقدر خوب بسازیم که بازی‌باز اشتیاق دیدن آن‌ها را داشته باشد. باید یک تعادل بین چیزی که ما به بازی‌باز نشان می‌دهیم و چیزی که بازی‌باز در بازی به جست و جوی آن می‌پردازد وجود داشته باشد.

به شخصه نمی‌توانم بیشتر از این منتظر بازی جدید سم لیک، Quantum Break، بمانم. امیدوارم این بازی به یکی از موفق ترین بازی‌های نسل هشتم بازی‌های ویدیویی تبدیل شود.
[تصویر:  nogc14-intervista-sam-lake-720_jpg_1280x...le_q85.jpg]
منبع