Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه پلی‌استیشن۴ بازی Knights and Bikes به کمپین کیک‌استارتر این عنوان اضافه شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان مستقل و ماجرایی Knights and Bikes به‌وسیله سازندگانی که پیش از این برروی بازی‌های محبوبی نظیر Ratchet & Clank و LittleBigPlanet کار می‌کردند در حال ساخت است و به تازگی خبر رسیده است که این عنوان که با  کمک کیک‌استارتر ساخته می‌شود، برای کنسول پلی‌استیشن۴ نیز منتشر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

سازندگان در استودیوی Foam Sword Games در بلاگ پلی‌استیشن . حدود یک هفته پیش اعلام کرده بودند که به محض اتمام کمپین کیک‌استارتر عنوان Knights and Bikes، آن را برای پلی‌استیشن۴ معرفی می‌کنند. عنوان Knights and Bikes‌ هم‌اکنون توسط رکس کراول و مو یو در دست ساخت است. کراول پیش از این در استودیوی مدیا مولکول، به عنوان طراح سری بازی‌های LettleBigPlanet و بازی Tearaway کار می‌کرد و یو نیز به عنوان برنامه نویس بازی‌های LittleBigPlanet و Ratchet & Clank: Tools of Destruction مشغول به کار بود.
عنوان Knights and Bikes به‌وسیله استودیوی مستقل Foam Sword Games ساخته می‌شود و کمپین کیک‌استارتر این عنوان چند هفته گذشته شروع شد. البته این عنوان در میانه راه خود قرار دارد و نصف مبلغ خواسته شده را جمع آوری کرده است (مقدار مورد نیاز ۱۴۲,۵۷۷ دلار است در صورتی که تا الآن ۷۹,۴۵۳ دلار جمع‌آوری شده است).
عنوان Knights and Bikes برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، ویندوز، مک و لینوکس در دست ساخت است. شما می‌توانید از اینجا، به صفحه کیک استارتر بازی نگاهی بیاندازید.
[تصویر:  feat-jt-ds1-670x377-constrain.jpg]
منبع