Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شهر Crakdown 3 محیطی شگفت انگیز و بزرگ دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طی پادکستی که امروز منتشر شد، سازندگان عنوان Crackdown 3 در مورد بازی و شهر این عنوان صحبت کردند و در کل اطلاعات مفیدی از این عنوان منتشر شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

ما دریافتیم که مناطق مختلفی در شهر وجود دارد که نسبت به مردمی که در آن زندگی می‌کنند (حتی بیش از بازی‌های پیشین) متمایز هستند. برای مثال، اگر وارد منطقه‌ای شوید که در آن بیشتر آدم‌های بد و خلافکار باشند، از ساختار ساختار ساختمان‌های آن منطقه متوجه می‌شوید. در طرف دیگر مناطق و سیستم‌هایی مانند سیستم مترو یا سیستم نیرو وجود دارند که بازی‌باز می‌تواند با آن‌ها تعامل داشته باشد و تجربه کاملا متفاوتی خلق کند.
محیط‌های بازی تنها از نظر ساختار و استایل با یکدیگر متفاوت نیستند بلکه از نظر جمعیت نیز متمایز هستند. زمانی که بازی را شروع می‌کنید می‌توانید به مناطق وسیع آن دسترسی داشته باشید و فضاهای ساختاری متفاوتی را می‌بینید و ممکن است در یک مکان اتفاقی را مشاهده کنید که در مکان‌‌های دیگر رخ ندهد. قصه گویی محیطی بازی نیز در قسمت سوم بسیار بیشتر از قسمت‌های پیش است.
برای واقع گرایانه‌تر شدن شهر، ترتیب زمانی در ساخت آن اعمال شده است. سازندگان ابتدا یک ساختار قدیمی تر خلق کرده‌اند و بعد شهر را با لایه‌های مدرن و پیشرفته تزئین کرده‌اند. این کار، صحنه‌ها و فضاهای شگفت انگیزی در شهر خلق کرده است که بازی‌بازان فهم خوبی از آن بدست می‌آورند و اتفاقات شهر را درک می‌کنند. سکو‌های محرک، آسانسورهای بزرگی که در کنار آسمان خراش‌ها بالا و پایین می‌روند مونوریل‌ها و… مسیر‌های بازی را می‌سازند و در برخی مواقع به نفع بازی‌باز است که از آن‌ها استفاده کند. وسایل سریعی نیز در بازی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.
تیم سازنده همچنین برروی عاقبت دزدین وسایل از ساختما‌ن‌ها یا استفاده از آن‌ها برای ضرب و شتم کار می‌کند و تعداد عناصری که بازی‌بازان با آن تعامل برقرار می‌کنند، افزایش می‌دهد. شهر جدید Crackdown 3 بسیار وسیع شده و بسیار پویا است.
[تصویر:  2916100-trailer_crackdown3_firstlook_20150804.jpg]
منبع