Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Star Wars: Knights of the Old Republic با استفاده از Unreal Engine 4 بازسازی می شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی محبوب Star Wars: Knights of the Old Republic که توسط Bioware توسعه داده شده بود، هم اکنون در حال بازسازی با استفاده Unreal Engine 4 است که تیم توسعه دهنده ماموریت ها، دنیاها و... را در حال اضافه کردن به بازی است.

[تصویر:  header.jpg?t=1450130822]

Apeiron، نام عنوان بازسازی شده The Knights Of Old Republic است که توسط گروه مستقل بازی سازی Poem Studios و طرفداران Starwars در حال توسعه است و این گروه تعدادی عکس از مکان های Endar Spire و Tatooine منتشر کرده که آن ها را در انتها مشاهده خواهید کرد.

وبسایت Apeiron به تعدادی از سوالات جالب بازیکنان مانند این که آیا ساخت بازی مذکور قانونی هست یا خیر؟ پاسخ داده است که ساخت بازی مشکلی ندارد و هنگام که بازی عرضه شود رایگان است.

اگر شما میخواهید به تیم سازنده Apeiron کمک مالی کنید، آن ها فعلا قبول نمیکنند.توسعه دهنده بازی در وبسایت نوشته است:


نقل‌قول: ما به دنبال به اتمام رساندن و کامل کردن بخش های بیشتر از بازی هستیم و تا جایی که بتوانیم هیچ نوع کمک مالی دریافت نخواهیم کرد.


تیم توسعه دهنده هم اکنون یک شبکه بر روی Twitch دارند و شما میتوانید وبسایت بازی را در اینجا مشاهده کنید.

اطلاعات زیادی در رابطه با Apeiron وجود ندارد اما تعدادی عکس در حالت اول شخص منتشر شده که محیط اطراف را نشان می دهد اگر چه شما بخوبی در حالت اول شخص قادر به بازی نمی باشید.

هنگامی که اطلاعات جدیدتر دریافت شود این پست بروزرسانی خواهد شد.

تصاویر منتشر شده:

[تصویر:  3006957-tatooine7-full.png][تصویر:  3006958-endar1-full.png][تصویر:  3006963-tatooine2-full.png][تصویر:  3006956-endar4-full.png]

منبع: http://www.gamespot.com/articles/star-wa...0-6434804/