Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پس از موفقیت Fallout Shelter، بتسدا بازهم عناوین موبایل می‌سازد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان Fallout Shelter نخستین بازی موبایلی بتسدا بود که توانست با بازخوردی شگفت‌انگیز از سوی طرفداران روبه‌رو شود. حال تاد هاوارد از بتسدا اعلام کرد که آن‌ها پس از موفقیت Fallout Shelter بازی‌های موبایلی بیشتری می‌سازند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه باشید.
[تصویر:  fallout-shelter4-e1447519746714.jpg]
با اینکه نام Fallout بسیار مشهور است اما تاد هاوارد هیچگاه چنین استقبالی را برای Fallout Shelter پیش‌بینی نمی‌کرده است. به گفته هاوارد تلاش تیم در توسعه Fallout Shelter این بود که پرداخت پول هدف اصلی ساخت آن نباشد و درگیر شدن در عمق بازی هدف اصلی باشد.
نقل‌قول:
بیشترین نگرانی ما در توسعه این عنوان، مناسب بودن برای استودیو و در حد نام آن بودن بود. اما آن‌چنان محبوب شدن بازی؟ این یکی از مشکلات خوبی بود که منتظرش نبودیم!
در ادامه تاد هاوارد بازی‌های محبوب موبایلی خود را چنین اعلام کرد: Threes و Hearthstone (به گفته هاوارد، او به Hearthstone اعتیاد پیدا کرده است!) Clash Royale درکنار Crossy Road و Star Wars: Galaxy of Heroes از جمله محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی تاد هاوارد است.
یکی از دلایل ساده ساخت بازی‌های موبایلی توسط بتسدا این است که توسعه‌دهندگان بتسدا خود بازی‌های موبایلی فراوانی را تجربه می‌کنند و سپس ایده ساخت یک عنوان به ذهن‌شان می‌آید.
نقل‌قول:
بازی‌های بسیاری به‌صورت رایگان با دسترسی سریع در جیب‌تان است. پس هرزمان بازی می‌کنید باخود می‌گویید ما هم می‌توانیم چنین بازی‌هایی بسازیم و گمان کنم که بتوانیم عنوان خاصی را عرضه کنیم پس ما هم بازی‌های موبایلی بیشتری خواهیم ساخت.
هاوارد به‌صورت دقیق بازی موبایلی بعدی بتسدا را معلوم نکرد که آیا با عنوانی کاملا جدید روبه‌رو می‌شویم یا همانند Fallout Shelter نسخه‌ای فرعی از بازی بزرگ است. در ماه دسامبر بود که دفتر بتسدا در مونترآل شروع به کار کرد و تمرکز آن برروی ساخت بازی‌های کنسولی، رایانه‌های شخصی و بازی‌های موبایل اعلام شد. Fallout Shelter در E3 سال گذشته معرفی شد و پس از عرضه تنها پس از گذشت یک ماه بیش از یک میلیارد بار بازی شد، این درحالی بود که آمار منتشر شده تنها مربوط به نسخه iOS بود. بتسدا هیچگاه به‌صورت رسمی از مقدار درآمد Fallout Shelter آماری منتشر نکرد اما طی بررسی اعلام شد که Fallout Shelter در دو هفته نخست ۵٫۱ میلیون دلار درآمد داشته است.


منبع
آقا ممنونشم می شیم بازی های اینچنینی بسازه!! خداوکیلی جالب بود!!
ممنون بابت خبر.