Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: وینس زامپلا خطاب به کوجیما: خوشحالم که باز هم آماده منفجر کردن هستی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که می‌دانید هیدئو کوجیما برای شرکت در مراسم DICE به آمریکا رفته بود و از فرصت بدست آمده برای دیدار برخی از استودیوهای بازی سازی استفاده کرد. امروز کوجیما به سراغ استودیوی Respawn Entertainment سازنده عنوان Titanfall در کالیفرنیا رفته بود و با مدیر و موسس این شرکت، وینس زامپلا ملاقات کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

با اینکه نمی‌دانیم امروز چه اتفاقاتی افتاد و چه صحبت‌هایی بین کوجیما و زامپلا رد و بدل شد، این را می‌دانیم که وینس زامپلا از دیدن کوجیما بسیار خوشحال شد. هیدئو کوجیما در حساب شخصی توییتر خود نوشت:

در حال ملاقات از Respawn، خاقان Titanfall هستم. دیدار دوباره با وینس مدیر

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) February 20, 2016

حال وینس زامپلا در حساب شخصی توییتر خود نوشت:

دیدن تو مثل همیشه شگفت انگیز است. خوشحالم که دوباره آماده منفجر کردن هستی

Respawn اولین استودیویی نیست که کوجیما در این ماه‌های اخیر از آن دیدن می‌کند. در ماه ژانویه کوجیما به همراه مارک سرنی به یک سفر فناوری رفت و علاوه بر استودیوهایی نظیر مدیا مولکول، گوریلا گیمز و کوانتیک دریم، از مقر آمریکای شمالی سونی نیز دیدار کرد. کوجیما همچنین به تازگی در مراسم DICE شرکت کرد و به همراه گیلرمو دل تورو برروی صحنه، صحبت‌های جالبی در مورد بازی، فیلم و مسائل مختلف کردند. در آخر نیز کوجیما به تاریخ مشاهیر این مراسم پیوست و آخرین اثر او، Metal Gear Solid 5: The Pjantom Pain به عنوان بهترین بازی اکشن ماجرایی انتخاب شد.
[تصویر:  bandicam-2016-02-20-19-31-04-946.jpg]
منبع