Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان XCOM 2 برای بهبود عملکرد بازی سخت تلاش می‌کنند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان XCOM 2 مدتی است که عرضه شده و با نظرات و بازخودهای عالی بازی‌بازان و منتقدان همراه بوده است. در واقع این عنوان توانست راه قسمت اول را ادامه داده و پیشرفت کند. به تازگی جیک سالامون، طراح ارشد این عنوان در گفت و گویی، در مورد مشکلات فنی بازی صحبت کرده است و به بازی‌بازان اطمینان خاطر داده که همه مشکلات حل خواهند شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

این استراتژی نوبتی در ۵ فوریه منتشر شد و برخی از بازی‌بازان مشکلاتی نظیر افت فریم، زمان‌های بارگزاری طولانی و شکستگی‌هایی در دوربین سینمایی بازی گزارش دادند. جیک سالامون اعلام کرده که او و تیمش این مشکلات را بسیار جدی گرفته‌اند:
نقل‌قول:
«من و تمام تیم همه ساعات روز برروی این مشکلات کار می‌کنیم و این چیزی است که هم‌اکنون می‌توانم به شما قول بدهم.»
اما چرا استودیوی Firaxis با وجود این گونه مشکلات و آماده نبودن، بازی را عرضه کرد؟
نقل‌قول:
«صادقانه بگویم که ما نمی‌دانستیم در هنگام عرضه بازی، مشکلات اینگونه پدیدار می‌شوند.»
«شاید این تقصیر من باشد اما هم‌اکنون که با شما صحبت می‌کنم، پای لپتاپ و بازی نشسته‌ام و این مشکلات را نمی‌بینم. ما این ایرادها را در آزمایش سازگاری بازی ندیده‌ایم. ما به شدت نسبت به محصولی که به دست مشتری می‌دهیم پاسخگو هستیم و قاطعانه مسئولیت آن را عهده می‌گیریم.»
«ما همچنان به دنبال رفع مشکلات و به‌روزرسانی بازی هستیم و قطعا به زودی ایراد‌ها را رفع خواهیم کرد.»
با اینکه سالامون تاریخ دقیقی برای انتشار به‌روزرسان عنوان  XCOM 2 نداد اما کاملا واضح است که آن‌ها به سختی در تلاش هستند تا مشکلات بازی را رفع کنند.
[تصویر:  xcom_2_art_hires-768x478.jpg]
منبع