Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: خالق فاینال فانتزی با همکاری سازندگان Bravely Default برروی یک بازی جدید کار می‌کنند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به تازگی خبر رسیده که سازندگان عنوان Bravely Default، استودیوی Silicon و Mistwalker (تیمی که وظیفه ساخت Lost Odyssey را عهده داشتند) در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت یک بازی جدید هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.


طبق اطلاعات بدست آمده، بازی جدیدی که با همکاری این دو استودیو ساخته می‌شود، ترکیبی از قابلیت‌های Mistwalker برای ساخت دنیایی تخیلی و توانایی بالای Silicon Studio برای خلق یک بازی با کیفیت فنی بالا است. تصویری از این عنوان معرفی نشده منتشر شده است که یک شوالیه زره پوش را نشان می‌دهد که یک شمشیر در دست دارد. همچنین یک اژدهای بزرگ در پشت او قرار دارد. البته این نکته قابل ذکر است که این تصویر در اصل برای سال ۲۰۰۹ است. شاید این یک بازی جدید باشد که بر اسا دنیای خلق شده در آن سال جریان دارد. در هر حال باید صبر کنیم و منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

[تصویر:  3010279-silicon-mistwalker-new-title-ann_02-21-16.jpg]

برای کسانی که با استودیوی Mistwalker آشنا نیستند باید بگوییم که این استودیو به وسیله هیرونوبو ساکاگوچی، خالق سری بازی‌های فاینال فانزی تاسیس شده است. دو بازی اول این استودیو Blue Dragon و Lost Odyssey بودند که به عنوان انحصاری‌های مایکروسافت عرضه شدند (البته Blue Dragon بعدها برای ۳DS نیز عرضه شد). پس از آن، این استودیو آغاز به ساخت بازی‌های موبایل با همکاری Terra Battle کرد.

منبع