Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: RECO Smart، دوربین چندکاره ایسوس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  cb74reco-smart2.jpg]

پس از نیاز به دوربین های ورزشی و کاربردهای چشمگیر دوربین های مخصوص خودرو (Dash Cam)، ایسوس دوربینی مخصوص برای انجام همه این امور طراحی و تولید نمود و آن را با نام RECO Smart وارد بازار کرد. این دوربین با توجه به ویژگی های جذاب آن، علاوه بر دوربین داخل خودرو، می تواند لحظات به یادماندنی را برای علاقه مندان به گشت و گذار در طبعیت، ضبط کند. ثبت فیلم با کیفیت FULL HD، تبادل اطلاعات با دستگاه های هوشمند، پشتیبانی از رابط NFC، فضای رایگان ذخیره سازی در محیط ابری اختصاصی ایسوس و سازگاری با استانداردهای موجود در زمینه دوربین های دیجیتال از ویژگی های RECO Smart است که در ادامه به آنها می پردازیم.


[تصویر:  fff4RECO-Smart-car-cam-front.jpg]
تصویربرداری با کیفیت FULL HD
RECO Smart با استفاده از سنسور قدرتمند تصویربرداری SONY، می تواند تصاویر را با کیفیت Full HD 1080p یا 720p با نرخ 30 فریم در ثانیه ضبط کند. به دلیل استفاده این سنسور دقیق و کارآمد، تصاویر ضبط شده از شفافیت و وضوحی بالا برخوردار خواهند بود.
روزنه لنز RECO Smart به میزان f/1.8 ، با فناوری WDR، تصویربرداری در محیط کم نور میسر می کند و تقریباً هیچ قسمتی، از قلم نخواهد افتاد. علاوه بر این عکس های این دوربین، دارای وضوح کامل در نور شب یا محیط های تاریک خواهد بود. برای مثال، استفاده از این فناوری در حین رانندگی شب کاملاً کارآمدی خود را نشان خواهد داد.
RECO Smart با زاویه دید 150 درجه ای خود، به سادگی می تواند بر روی کلاه دوچرخه سواری متصل شود و فیلمی کامل از محیط برایتان ضبط کند. همچنین در صورت استفاده به عنوان دوربین داخل خودرو، این زاویه گسترده، امکان تصویربرداری کامل از کل محیط خیابان را به شما می دهد.
ویژگی های اختصاصی دوربین داخل خودرو
حالت پارکینگ:
RECO Smart با استفاده از حالت پارکینگ، می تواند حرکات پیرامون خودرو را تشخیص داده و شروع به تصویربرداری کند. با فعال شدن این حالت،RECO Smart  شروع به تصویربرداری می کند و در صورتی که دوربین پس از یک دقیقه حرکتی را تشخیص نداد، تصویر برداری متوقف خواهد شد.
پشتیابی فایل ها در حالت اضطراری:
در زمان بروز تصادف، سنسور ژیروسکوپی RECO Smart، با تشخیص ضربه اقدام به تصویر برداری خودکار می کند، این فایل ویدئویی ضبط شده به حالت فقط خواندنی خواهد بود تا از پاک شدن سهوی فیلم حادثه اجتناب شود. همچنین RECO Smart می تواند پس از لحظه حادثه، به شماره های از پیش تعریف شده تماس بگیرد یا با پیام کوتاه اطلاع رسانی کند.
پشتیبانی از رابط NFC
یکی از ویژگی های بسیار کارامد RECO Smart، پشتیبانی کامل از رابط بی سیم NFC است. کاربر می تواند با استفاده از حالت NFC One Touch Engage، به سادگی با دستگاه های سازگار اطلاعات خود را همسان سازی کند. همچنین، برای مرور و دریافت تصاویر و ویدئو ها با استفاده از یک نرم افزار اختصاصی، کاربر می تواند بدون نیاز به کامپیوتر به داده ها با دستگاه های هوشمند خود دسترسی داشته باشد.
فضای ذخیره سازی رایگان در ایسوس
دیگر لازم نیست نگران گم کردن حافظه SD کارت باشید! RECO Smart به صورت خودکار می تواند تا 500 گیگابایت اطلاعات را در فضای ابری اختصاصی ایسوس به نام ASUS WebStorage بارگذاری کند.  این میزان فضای ذخیره سازی می تواند تا بیش از 7500 فایل ویدئیی باشد. با ASUS WebStorage می توانید فایل ها را در هرجا و هرطور که نیاز دارید، خیلی ساده به اشتراک بگذارید. این سرویس دستگاه های شما را خودکار همسان سازی می کند و همه فایلها همیشه بروز خواهند بود.
سازگاری با استاندارهای عکاسی و تصویربرداری
ایسوس با توجه به نوع کارایی RECO Smart این دستگاه را با سازگاری کامل برای تجهیزات، لوازم عکاسی و تصویربرداری مانند استفاده از فیلترهای مختلف، نگه دارنده انواع پایه دوربین و نظایر آن طراحی کرده است. همچنین RECO Smart با سه حالت خلاقانه عکاسی می تواند عکسهایی به یادماندنی برای کاربر شکار کند.



[تصویر:  fff4RECO-Smart-car-cam-3D-left.jpg]