Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نام تجاری Alan Wake’s Return به ثبت رسید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استودیو رمدی (Remedy Entertainment) به دفعات گوناگون تا کنون با ارائه تیزرهای گوناگون، از بازگشت سری محبوب Alan Wake خبر داده است و در جدیدترین این کارها، یک نام تجاری به ثبت رسیده است.

[تصویر:  Alan-Wake-new-title.jpg]

رمدی به تازگی در دیتا بیس اتحادیه اروپا نام تجاری “Alan Wake’s Return” را به ثبت رسانیده و تصویر آن را هم در زیر مشاهده می کنید:
[تصویر:  alan_wake_returns_trademark_eu_1.png]
Alan Wake’s Return

نام تجاری مشابهی نیز در ماه ژوئن سال میلادی گذشته هم ثبت شده بود و تاریخ ثبت این نام جدید ۲۳ فوریه است. این نام تجاری فعلا به صورت دقیق بیانگر چیز خاصی نیست و باید تا عرضه بازی Quantum Break در ماه آوریل صبر کنیم و ببینیم که رمدی مشغول چه پروژه ای است.
احتمال ساخت یک دنباله بر Alan Wake هم همچنان وجود دارد و سازندگان این سری بازی چنین احتمالی را رد نمی کنند. زمان پاسخ گو همه چیز خواهد بود.

مترجم: آرش سعادتمند
خبر خیلی خوب و خوشحال کننده ای بود. البته سازنده ها سال پیش هم خبر از انتشار نسخه ی جدید بازی داده بودند که بعدا کنسل شد و آقای Lake دلیل این اتفاق رو کافی نبودن ایده های لازم برای ساخت نسخه ی بعدی دونست. اینکه به این زودی و همزمان با ساخت QB به این نتیجه رسیدند، یکم عجیبه که البته با نظارت ها و ر.هبری (آخه اینم سانسور کردن داره؟) آقای Lake این شک ها به حداقل میرسه. ببینیم Alan با این دریاچه ای که گویا اقیانوسه، چه خواهد کرد؟!