Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فیل اسپنسر از آوردن Halo به رایانه های شخصی وبرطرف کردن مشکلات فروشگاه ویندوز می گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  phil-spencer-new-boss-of-xbox-bagogames.jpg]
با توجه به رویدادهای اخیر، به نظر می رسد هر چقدر هم که اکس باکس وان و ویندوز 10 با یکدیگر ارتباط داشتند، رابطه آن ها با چرخش عظیمی که مایکروسافت در رابطه با سیاست های شرکت داشته است، بسیار بیشتر شده است. می توان گفت تقریبا هر یک از عناوین انحصاری اکس باکس وان در حال انتشار برای ویندوز 10 نیز بوده و چه این رویکرد نسبت به دیدگاه شما مثبت باشد و چه منفی، با توجه به سخنان اخیر آقای فیل اسپنسر به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد مستحکم شدن بیش از پیش این رابطه باشیم. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

پاسخ آقای اسپنسر به سوال یکی از طرفداران در شبکه اجتماعی توییتر که در رابطه با انتشار سری Halo در رایانه های شخصی پرسیده بود، بسیار خوش بینانه به نظر می رسد:

نقل‌قول:
ما همیشه به بازخوردهای مردم گوش می دهیم و می شنویم مردم از ما انتظار دیدن چه بازی هایی را دارند.
— Phil Spencer (@XboxP3) February 27, 2016

این پاسخ جالب به نظر می رسد به خصوص که آقای اسپنسر منکر انتشار Halo در رایانه های شخصی نمی شود.
در یکی دیگر از توییت های منتشر شده توسط ایشان، وی از نقشه های شرکت جهت بهبود تجربه بازی در فروشگاه ویندوز 10 خبر داد. اگر از این فروشگاه اقدام به خرید بازی کرده باشید حتمی در جریان هستید که فروشگاه ویندوز دارای محدودیت هایی بوده که از آن ها می توان به v-sync اجباری، حالت borderless fullscreen برای صفحه نمایش و عدم پشتیبانی از مود اشاره کرد. آقای اسپنسر اعلام کرد از مشکلات موجود با خبر بوده و در حال کار جهت رفع آن ها است:

نقل‌قول:
ما از فهرست ویژگی هایی که بازی بازان رایانه های شخصی از ما می خواهند با خبر هستیم و از بازخورد شما قدردانی کرده و نقشه هایی جهت بهبود این ویژگی ها داریم.
— Phil Spencer (@XboxP3) February 26, 2016

در پایان لازم است به افرادی که در رابطه با ناپدید شدن عنوان خلاقانه و مورد انتظار Cuphead نگران بودند این خبر خوش را بدهیم که بازی همچنان مراحل ساخت خود را دنبال کرده و منتشر خواهد شد:

نقل‌قول:
@j_bankhead حتمی همین طور است. این بازی یکی از عناوین موردانتظار من می‌باشد.
— Phil Spencer (@XboxP3) February 27, 2016

منبع