Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بتا عنوان Unsung Story به دلیل مسائل مالی تا پاییز ۲۰۱۶ تاخیر خورد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دو سال پیش استودیوی Playdek یک کمپین کیک‌استارتر را برای عنوان نقش‌آفرینی ژاپنی Unsung Story: Tale of the Guardians به راه انداخت. عنوانی که یاسوما ماتسونو نویسنده آن، آکیهیکو یوشیدا طراح هنری آن و هیتوشی ساکاموتو آهنگساز آن بودند. این کمپین خوب پیش رفت و سازندگان موفق به جمع‌آوری مبلغ ۶۶۰,۱۲۶ دلار شدند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

این عنوان در ابتدا قرار بود تا در ماه جولای سال ۲۰۱۵ عرضه شود اما طی کشمکش‌های روند ساخت و مسائل مالی، تاریخ انتشار به زمانی دیگر موکول شد. در اوایل ماه فوریه سال جاری، Playdek اعلام کرد که بازی باز هم تاخبر می‌خورد. اما امروز بود که طی به‌روزرسانی صفحه کیک‌استارتر این عنوان، دریافتیم که چه اتفاقاتی افتاده است. استودیوی Playdek طی پیامی اطلاعاتی از بتای بازی و مسائل مختلف منتشر کردند. اولین نسخه بتای قابل بازی عنوان Unsung Story: Tale of the Guardians که تنها PvP دارد، در پاییز ۲۰۱۶ منتشر می‌شود. همچنین مراحل دیگری از ساخت مانند هوش مصنوعی یا سناریوی بازی نیز وجود دارند که در حال ساخت هستند. Playdek همچنین اعلام کرده‌ است که در صورت مواجه شدن با مشکل مالی، مجبور به درخواست دیگری از مردم هستند.
با اینکه خبرهای خوبی از عنوان Unsung Story: Tale of the Guardians دریافت نکردیم و شاهد گره خوردن کار سازندگان هستیم اما همین که بازی در راه انتشار باشد و روند ساخت آن متوقف نشده باشد، خود خبر خوبی است.

منبع

[تصویر:  logo_unsung_v2_final-10001-768x432.jpg]