Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Uncharted 4 رئیس Xbox را هم به تحسین وا داشته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Phil-Spencer1-760x428.jpg]

Phil Spencer، رئیس خوش‌آوازه Xbox هیچ‌گاه از تعریف تمجید درباره رقبای خود هراسی ندارد. او بارها و بارها به دلایل گوناگون و با انتشار بیانیه‌‌هایی به ستایش Sony و Nintendo پرداخته است. او امروز نیز درباره Uncharted 4: a Thief's End، بازی انحصاری PlayStation 4 صحبت‌هایی انجام داده است. با انجمن گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید. 

Phil Spencer امروز اذعان نمود که Uncharted 4 که در انحصار Sony و کنسول‌ نسل هشتمی‌اش، PS4 می‌باشد تبدیل به یک بازی عالی خواهد شد. او در ادامه گفت:


نقل‌قول:
به احتمال زیاد این سخن بحث‌برانگیز من باعث خشم بسیاری از طرفداران Microsoft و Xbox خواهد شد. 

پیش‌بینی Phil Spencer کاملا درست بود. چندی پس از انتشار صحبت‌های رئیس Xbox، طرفداران خشمگین به حساب شحصی این فرد یورش بردند و معترض بودند که چرا Phil Spencer باید از یک بازی انحصاری که متعلق به Sony نیز است، تعریف و تمجید کند. 
نقل‌قول:
چرا رئیس Xbox باید به ستایش بازی انحصاری Sony بپردازد؟ از همین حالا [به نشانه اعتراض]، پرچم‌های سفید را بالا برده‌ام. بسیار ناراحت و خجالت‌زده هستم که باید چنین حرفی بزنم. 

Phil Spencer نیز این‌گونه پاسخ این طرفداران را داد:
نقل‌قول:
زمانی که گروهی یک کار خاص انجام می‌دهند، همگی ما باید آن‌ها را تحسین کنیم و کسانی که به دلیل تعصب و یا تنفر نسبت به یک کنسول آرزوی شکست آن تیم را دارند، بازی‌باز‌های واقعی نیستند. 

این حرف Phil Spencer در ابتدا ممکن است کمی عجیب به‌نظر برسد زیرا همیشه رقابت زیادی بین Microsoft ،Sony و Nintendo وجود دارد و طرفداران این سه شرکت نیز همواره در حال بحث و جدل درباره پلتفرم مورد علاقه خود هستند؛ اما اگر ما نیز کمی اندیشه کنیم، درمی‌یابیم که همگی بازی‌باز هستیم و تنها چیزی که می‌خواهیم، بازی‌هایی با کیفیت بالا هستند؛ چه در انحصار Sony باشند و چه در انحصار Microsoft. 
خوشبختانه در سال‌های اخیر این بحث‌ها بسیار کاهش یافته‌اند؛ حداقل میان کمپانی‌ها. در این سال‌ها شاهد پیام‌های تبریک زیادی بودیم که در بین این ابرشرکت‌ها ردوبدل می‌شد. البته فراموش نکنیم که طرفداری از یک پلتفرم خاص، یکی از جلوه‌های زیبای دنیای بازی‌های رایانه‌ای‌ست؛ اما به‌حد و اندازه مناسب آن. 
نظر شما چیست؟ آیا شما نیز از تعصبات بی‌جا ناراضی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 
در عظمت U4 شکی نیست، ولی اونو ول کنید. منطق و شعور Phil Spencer رو دریابید. چقدر این مرد، آدم خوبیه!ا
طرفدارای متعصب دو کنسول یاد بگیرن این رقابت سالم رو.
واقعا این حرکت فیل اسپنسر رو شعار بکنید بچسبونین رو لباس فن‌بوی های گرامی...

نقل‌قول: زمانی که گروهی یک کار خاص انجام می‌دهند، همگی ما باید آن‌ها را تحسین کنیم و کسانی که به دلیل تعصب و یا تنفر نسبت به یک کنسول آرزوی شکست آن تیم را دارند، بازی‌باز‌های واقعی نیستند.

به قول "فامیل دور": من دیگه حرفی ندارم...