Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آیا نسخه PS4 بازی Rise of the Tomb Raider توسط توسعه‌دهنده دیگری ساخته می‌شود؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  rise-of-te-romb-raider-6-620x349.png]

بازی Rise of the Tomb Raider در انحصار زمانی کنسول نسل هشتمی Xbox One ،Microsoft است و برای این پلتفرم و PC منتشر شد. این عنوان به‌زودی برای PS4 نیز منتشر می‌شود و شواهد نشان می‌دهند که به احتمال زیاد، این نسخه توسط توسعه‌دهنده دیگری در دست ساخت است. به انجمن گیمفا همراه باشید. 

همان‌طور که همگی شما می‌دانید، نسخه Xbox One و PC بازی Rise of the Tomb Raider توسط Crystal Dynamics به‌توسعه رسید؛ اما با توجه به شواهد، نسخه PS4 این عنوان توسط Avalanche، توسعه‌دهنده عناوینی مانند سری Just Cause و بازی Mad Max ساخته می‌شود. 

این شواهد از فایل اصلی CSS. این صفحه به‌دست آمدند. در این فایل نام استدیوی Avalanche به‌عنوان توسعه‌دهنده نسخه PS4 مطرح شده است و نه Crystal Dynamics. ‌شما می‌توانید تصاویر این مدرک را در زیر مشاهده نمایید:

[تصویر:  Rire-of-the-Tomb-Raider-ps4-1-620x181.png]

مطمئنا ما نمی‌توانیم به‌طور قطعی درباره این خبر صحبت کنیم؛ اما تصویر بالا مدرکی بسیار محکم است. در هر حال ممکن است وجود نام Avalanche در این فایل تنها یک تصادف باشد و باید تا زمان تایید خبر صبر کنیم. 

نکته جالب این است که در سایت Amazon نیز نامی از Crystal Dynamics در صفحه سفارش نسخه PS4 برده نشده است؛ هرچند پیش از انتشار این بازی برای رایانه‌های شخصی، در صفحه نسخه PC نیز نامی از CD وجود نداشت، ولی در نهایت، نسخه PC این عنوان هم توسط Crystal Dynamics به‌توسعه رسید. 

با توجه به سابقه نسبتا خوب Avalanche، نباید بیش از حد نگران نسخه PS4 بازی Rise of the Tomb Raider باشیم. 

نقل‌قول: Avalanche Studios is NOT porting the PS4 version of Rise
تکذیب شد چند دقیقه پیش! S0 (2)  منبعی که برای اعلام خبرش در ترد استفاده کردم، پستش رو آپدیت کرده و این خبر رو تکذیب کرد S0 (2) 

[تصویر:  riseofthetombraideravalanchestudiosno-840x480.jpg]

http://nerdleaks.com/videogames/update-a...or-ps4-206