Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Sony در حال فکر کردن بر روی PlayStation VR 2 است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  playstation_vr_headset_sony-620x360.jpg]

با توجه با اخبار، Sony در حال اندیشیدن درباره آینده PlayStation VR و عرضه PlayStation VR 2 می‌باشد. این موضوع زمانی عجیب می‌شود که حتی اولین هدست واقعیت مجازی PlayStation VR هنوز هم عرضه نشده و مشخص نیست که وقتی این اتفاق افتاد، این هدست موفق باشد یا شکست بخورد. با انجمن گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید. 

همچنین به‌نظر می‌آید که ماه دیگر Sony به آشکار کردن PlayStation VR و صحبت‌هایی درباره آن بپردازد؛ اما این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای PlayStation VR 2 است؛ حداقل Richard Mikes، کارگردان آزمایشگاه "جادویی" Sony این موضوع را تایید کرد:

نقل‌قول:
ما همه کاری انجام می‌دهیم و بر روی همه چیز هم برنامه‌ریزی می‌کنیم؛ پس می‌دانیم که برای عرضه بهتر PlayStation VR 2 باید چه کنیم و مطمئن باشید که این برای خریداران ما منطقی‌ست.
در نظر بعضی از بازی‌بازان، Sony سعی دارد تمام ایده‌های خود را برای PlayStation VR به‌کار گیرد؛ اما این شرکت در موقعیتی در حال برنامه‌ریزی برای PlayStation VR 2 است که PlayStation VR 1 حتی عرضه هم نشده است و این موضوع بسیار عجیب می‌باشد. 

مطمئنا PlayStation VR دارای مشکلاتی خواهد بود و اگر این مشکلات بیش از انداره باشند، با توجه به قیمت نسبتا بالا و ناامیدی مشتریان، شاید هیچ‌گاه PlayStation VR 2 را نبینیم. 

Jeff Stafford، یکی از اعضای تیم Project Morpheus می‌گوید:

نقل‌قول:
ما می‌خواهیم تمامی جوانب PlayStation VR را پیشرفت دهیم؛ آن‌را کوچک‌تر کنیم و کار کردن با آن را نیز آسان سازیم. مردم چیزهای زیادی می‌خواهند. 
نظر شما در این باره چیست؟ آیا با برنامه‌ریزی برای PlayStation VR 2 موافقید؟ آیا PlayStation VR می‌تواند Sony را سربلند سازد؟ 

Mobin Ahmadi

ای بـــــــــــــــــا با S0 (43) S0 (43) 

سونی جان باشه میدونیم ذوق داری ولی بذار اول یکیش عرضه شه ببین میگیره نمیگیره ... S0 (2)

S0 (43)

ممنون بابت خبر