Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: بزودی DLC داستانی برای عنوان GTA V منتشر خواهد شد که CJ را به تصویر می کشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
امروز شایعاتی مبنی بر انتشار یک DLC داستانی برای عنوان GTA V در اینترنت منتشر شد که حاکی از حضور کارل جانسون یا به اختصار CJ در بازی بود. این شایعات در حالی منتشر شده اند که راک استار چندی پیش اعلام که فعلا قصد انتشار محتوای داستانی برای عنوان مذکور ندارد و تمرکز خود را بر روی بخش آنلاین گذاشته است. با ما همراه باشید.
[تصویر:  GTA-5-620x349.jpg]
در واقع این شایعه را صداپیشۀ شخصیت CJ یعنی Maylay در صفحۀ شخصی اینستاگرام خود همراه با تصویری از CJ (شخصیت اصلی نسخۀ سن آندریس) و فرانکلین (یکی از شخصیت های GTA V) قرار داده است و توضیحی مرموز در زیر آن نوشته است که در زیر می توانید تصویر را مشاهده کنید.
[تصویر:  GTA-5-DLC-436x620.jpg]
[b][font='PT Sans', 'Helvetica Neue', sans-serif]#CJ #Frankilin #GTA DLC? Shh!”[/font][/b]

نکتۀ قابل توجه اینجا است که در ابتدا، توضیح زیر عکس مذکور #CJ #Frankilin #GTA DLC? Shh!” بود اما پس از مدتی DLC موجود در متن توسط خودِ Maylay ویرایش شد.
به محض انتشار عکس عدۀ کثیری از کاربران در کامنت های خود نوشتند که احتمال دارد کارل جانسون پدر فرانکلین باشد که دور از ذهن نیست چراکه هر دو سیاه پوست هستند. 
با این حال امکان دارد که قصد Maylay از منتشر کردن این عکس تنها نشان دادن ویژگی های مشترک این دو شخصیت باشد و ایشان به اتفاق کلمۀ DLC را در متن #CJ #Frankilin #GTA DLC? Shh!” پاک کرده باشند.
در حال حاضر تنها می بایست صبر کرد و دید واکنش راک استار به این عکس چه خواهد بود. عنوان GTA V هم اکنون در دسترس دارندگان کنسول های نسل هفتی، هشتمی و رایانه های شخصی می باشد.
نظر شما چیست، آیا یک DLC در راه است یا خیر؟
منبع
ای جونم خدا کنه حقیقت داشته باشه
 Cj  S0 (29)
خیلی خیلی عالی می شه!! CJ رو با اون گرافیک ببینم!! واقعاً تکرار نشدنیه! واقعاً خوب می شه راکستار این کارو بکنه.
احتمالش بالاست. 
راک استار خیلی وقته ساکته و به نظرم این آرامش قبل طوفانه! 
اگه واقعا این DLC بیاد، دنیای گیم منفجر میشه! کیه که با CJ خاطره نداشته باشه؟
راک استار هم میدونه که این قضیه چقدر میتونه به نفعش باشه و دوباره اسمش رو سر زبونا بندازه؛ پس من میگم واقعیته!
!We're Waiting For You Legendary CJ
S0 (29)
صد درصد drm داره S0 (43)
(03-11-2016, 01:47 PM)importante causa de muerte نوشته است: [ -> ]صد درصد drm داره S0 (43)

صد درصد ما هم اشتراکی داریم S0 (2)
احتمال صحت این قضیه کم نیس.
اما راکستار بعیده مهره های اصلیشو تو قالب یه DLC رو کنه. مگر اینکه بخواد گذشته‌ی شخصیت های بازی رو به نمایش بکشه و در اون نامی از CJ ببره...
چنین شخصیت پرطرفداری می‌تونه تو آینده به کمک سری GTA بیاد و اون رو به موفقیت های بزرگی برسونه. قطعا راکستار از این مهره‌ی با ارزش به درستی استفاده می‌کنه.
به هر حال همه چیز با گفتن نام "شایعه" در کنار عنوان پست به حدس زدن تبدیل میشه و باید دید راکستار در این مورد چجوری واکنش نشون میده.
امیدوارم که حقیقت داشته باشه 
اگه واقعی باشه خبرش پس مطمئنا تمرکز داستان بیشر روی فرانکلین و cj هستش و به احتمال زیاد نقش شخصیتهای دیگه داستان کمتر میشه.
عالی میشه واقعا دی ال سیش میترکونه cj از دوباره برگرده حالا محتوای داستانی و ... امیدواریم راست باشه S0 (29) S0 (29) S0 (29)
خیلی وقته منتظر dlc داستانی gta هستم دیگه cj هم توش باشه چی از آب دربياد S0 (29)
صفحه‌ها: 1 2