Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سری اول ۳DS برای اجرای بازی‌های SNES به اندازه کافی قوی نیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اگر شما نیز مانند بسیاری از طرفداران نینتندو از تصمیم این شرکت مبنی بر انتشار باز‌ی‌های کنسول خاطره انگیز SNES برای مدل‌های جدید ۳DS ناراضی هستید، با خواندن ادامه این خبر، نظرتان عورض خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

طبق بیانه شرکت نینتندو، منتشر نکردن بازی‌های SNES برای کنسول دستی ۳DS قدیمی، به دلیل بازاریابی برای مدل‌های جدید این کنسول نیست بلکه تنها CPU های بهبود یافته ۳DSهای جدید می‌توانند این بازی‌ها را با کیفیت مطلوب اجرا کنند:
نقل‌قول:
همانطور که پیش از این گفته شد، ۳DS جدید با پردازنده ارتقا یافته می‌تواند بازی‌های SNES را با کیفیت مطلوب اجرا کند…. بازی‌های SNES نیز از نوعی مود پیکسلی استفاده می‌کنند که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد بتوانند بازی‌ها را برروی تلویزیون خود بازی کنند و رزولوشن مطلوبی داشته باشند.
این توضیح شاید برای بسیاری از طرفداران نینتندو غافلگیرانه نباشد زیرا ضعف سخت‌افزاری در ۳DS‌های قدیمی به راحتی احساس می‌شد. سرعت CPU مدل قدیمی ۳DS معادل ۲۶۸ مگاهرتز و سرعت CPUهای مدل جدید ۳DS معادل ۸۰۴ مگاهرتز است. یعنی ۳۰۰% افزایش سرعت، بنابراین نینتندو نمی‌تواند بازی‌های SNES را با کیفیت مورد نظر برروی ۳DS قدیمی اجرا کند.

[تصویر:  Super-Nintendo-768x432.jpg]

منبع