Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: Devil May Cry 5 در دست ساخت است | Dante و Nero باز می گردند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با توجه به شایعاتی که سایت Gameblog.fr پخش کرده است به نظر می رسد  پنجمین عنوان اصلی از سری Devil May Cry توسط کپکام در درست ساخت است.

[تصویر:  ab2a_original.jpg]

انتشارات فرانسوی نامبرده مدعی است که یک سری از منابع مستقل آنها، در دست ساخت بودن بازی Devil May Cry 5 را تایید کرده اند اما جزئیات بیشتری در رابطه با این موضوع در دسترس نیست. حدس و گمانه زنی ها در رابطه با بازگشت Dante (قهرمان سری Devil May Cry) زمانی بیشتر می شود که دو بازیگر نقش های Dante و Nero، به ترتیب با نام های جانی یانگ بوش و روبن لانگدون، تصویری را در سایت فیس بوک منتشر کرده اند که نشان می دهد در آن لباس مخصوص ضبط موشن کپچر را بر تن دارند.
اینکه این تصویر حذف شده است چیز غافلگیر کننده ای نیست اما شایعات بیش از پیش داغ تر می شوند که کپکام بعد از سال ها می خواهد  یک Devil May Cry جدید معرفی کند.
آخرین بار که ما شاهد Dante بودیم به نسخه بازسازی شده Devil May Cry 4 برای کنسول های نسل هشتمی باز می گردد. قبل از آن هم استودیو بریتانیایی نینجا تئوری ریبوتی را تحت عنوان DmC: Devil May Cry عرضه کرده بود.

مترجم: آرش سعادتمند
-ـــ-  همین جا قسم می خورم؛ اگه واقعاً این بازی منتشر بشه یه نقد تـــــــــــــوپ واسش می نویسم. -ــــ-
 <: I SwEaR :>
خبر فوق العاده ای، DMC نسل هشتمی واقعا جالب میشه، فقط امیدوارم نگه مثلا یه ریمیک هست!
عکسش هم تو یکی از چنل های تلگرام دیدم، اگه بتونم پیدا کنم واستون میفرستم
جدا از اینکه وب سایت گیم بلاگ.اف آر این شایعات رو پخش کرده، ولی این شایعه با عکس زیر در فیسبوک جانی یونگ بوش( Johnny Yong Bosch)- بازیگر نرو در DMC 4- شروع شد.
[تصویر:  devil-may-cry-5-bosch.jpg]
به به،بهترین خبر بود برای من،فقط امیدوارم‌ دانته رو به همون تیپ و استیل قدیمی و اصلیش برگردونند!داستان Nero و Kyrie در نسخه چهارم بسیار جالب بود اگه این دو هم باشند که دیگه عالی میشه.ممنون بابت خبر منتظر تایید شدنش و اومدنش هستم.
جانش برم هی. S0 (14)
احتمال زیاد خبر صحت داره. توی گزارش مالی یا یه همچین چیزی که کاپکام منتشر کرده بود برای سال 2016 (اگر اشتباه نکنم) ذکر شده بود که devil may cry انتشارش برای این سال برنامه ریزی شده, اگر اشتباه میکنم لطفاً دوستان بگن.
واو!
خدایی خبر خوبی بود! این سری یکی از بهتریناست! و نسخه 4 هم بهترین نسخه که نه ولی از این کمترم نبود! داستانش قشنگ مشخص بود یه جورایی کامل نیست و نیاز به ادامه داره! امیدوارم شایعه نباشه و Capcom هم تاییدش کنه.
توی نسخه قبلیش هم وقتی که بازی رو روی سخترین difficulty میرفتی و تموم میشد به پیغام میومد که توی نسخه یبعدی میبینیمت
(03-15-2016, 09:04 PM)Cpt. John "Soap" MacTavish نوشته است: [ -> ]توی نسخه قبلیش هم وقتی که بازی رو روی سخترین difficulty میرفتی و تموم میشد به پیغام میومد که توی نسخه یبعدی میبینیمت

اگه منظورت DMC 2013عه که باید بگم اصن ربطی به این بازی و فرنچایزش نداره و یه ریمیک اروپاییه و اگه ادامه ای داشته باشه هم ربطی به این بازی نداره
این ادامه فرنچایز ژاپنی معروفه که بعد نسخه 4 ادامه ای نداشت جز یه فاینال ادیشن و اضافات
وقتی میدونین شایعات همیشه حقیقت میشن دیگه چرا اول موضوع میزارین شایعه  S0 (2) اینم که اصلا بهش نمیخوره شایعه باشه.