Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پلی استیشن وی آر تمام بازی های پلی استیشن ۴ را اجرا می کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  article_post_width_psvrplayer.jpg]

دیروز، سونی در کنفرانس خود قیمت، تاریخ عرضه و محصولاتی که هنگام عرضه برای هدست واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن وی آر در درسترس خواهند بود را اعلام کرد. برخی، به دنبال پاسخ سوال خود بودند که آیا می توانند فیلم های مورد علاقه ی خود را در این هدست تماشا کنند یا بازی های مورد علاقه پلی استیشن ۴ خود را در آن بازی کنند؟ در کنفرانس دیروز، سونی به این سوال پاسخ داد.


تمامی بازی ها و فیلم هایی که در PS4 وجود دارند، در پلی استیشن وی آر قابل تماشا میباشند. این کار به کمک حالت سینمایی (Cinematic Mode) انجام می شود. این حالت یک صفحه نمایش ۵ متری مجازی برای شما شبیه سازی میکند تا از بازی یا فیلم خود لذت ببرید. اما انتظار نداشته باشید که بتوانید بازی اول شخص مورد علاقه ی خود را بتوانید از چشم کاراکتر خود بازی کنید. مود سینماتیک مانند یک صفحه نمایش سینما است اما از فاصله ی خیلی نزدیک.

سونی در کنفرانس خود گفت :
نقل‌قول:
کاربران میتوانند محتوای مورد علاقه ی خود را در صفحه نمایشی مجازی با بزرگی ۲۲۵ اینچ (۵ متر عرض) در فاصله ی ۲٫۵ متری تجربه کنند. همچنین کاربران می توانند از تصاویر ۳۶۰درجه که با دوربین های مخصوص مانند دوربین پلی استیشن وی آر گرفته شده اند، در PS4 Media Player لذت ببرند که به آن ها این احساس را می دهد که واقعا در آن موقعیت هستند.

بهتر از هیچی است. مگر نه؟ لیست بازی های این هدست شامل یک تجربه ی کامل واقعیت مجازی می باشد که در این بازی ها می توان به Star Wars: Battlefront، RIGS Mechanized Combat League، Until Down: Rush of Blood و بسیاری از بازی های دیگر اشاره کرد. بیش از ۲۳۰ توسعه دهنده از این هدست پشتیبانی میکنند و بیش از ۱۶۰ پروژه در دست ساخت است.

پلی استیشن وی آر در اکتبر ۲۰۱۶ به قیمت ۳۹۹ دلار در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. بسته ی معمولی این هدست شامل کنترلر و یا دوربین PS4 نمی شود اما سونی اعلام کرد که بسته ای که شامل کنترلر و دوربین می شود، در راه است اما اطلاعاتی درباره ی آن در اختیار مردم نگذاشت.

منبع