Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: معرفی 101 بازی رایگان PC قمت سوم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
دوستان بار دیگر با این مقالات برگشته ام تا بازیهای بیشتری را معرفی کنم. در شماره های قبلی تعدادی بازی معرفی کردیم که شاید کمی ناشناخته بودند و ازی این قسمت نیز هم تعداد بازیهای معروف بیشتر میشود و هم تعداد بازیهایی که کمتر معروف هستند. 

League Of Legends 
الهام کرفته از dota اصلی، بازی از همان مفهوم و روش dota استفاده میکند ولی با سیاهه جدیدی از شخصیتهای قابل بازی که دائما در حال گسترش پیدا کردن است. خیلی از بازیکنان این بازی را اسانتر و قابل دسترس تر از dota پیدا کرده اند. بازی به شدت متنوع است و 12 میلیون بازیکن هر روز در حال تجربه ان هستند. پس معطل نکنید زیرا بازی بهتری پیدا نمیکنید. 
[تصویر:  m18p_lol-play-now.jpg] 

D&D Online 
ایا شانسی برای ماجراجویی در یک جهان فانتزی بسیار معروف میخواهید که تا بحال نمونه اش نبوده؟ با D&D Online شما این شانس را به دست می اورید و میتوانید قدم بگذارید در دنیاهای فراموش شده و سرزمین Eberron، به عنوان یک دزد یا یک جادوگر وارد بازی شوید و با شیاطین و اژدها ها بجنگید. کم پیش می اید که یک بازی فانتزی مجانی در اختیارتان قرار بگیرد پس این شانس را از دست ندهید. 
[تصویر:  me0e_best_free_pc_games_d_d_online.png]  

Wildstar 

این بازی برای بازیکنانی ساخته شده است که فکر میکنند world of warcraft از مد افتاده است. یک MMO علمی تخیلی که شبیه بازیهای بلیزارد است، ولی با یک فرق بزرگ این بازی برای گیمرهای هاردکور ساخته شده است. از شکل و شمایل بازی که بگذریم در انتهای بازی شما RAID هایی را پیدا میکنید که باعث میشود، سیاه چالهای سطح اسان world of warcraft مناسب بچه ها به نظر برسد. 
[تصویر:  y6w7_wildstar-play-now.jpg]   

Hearthstone 
دنیای کارتی شده به اندازه خوردن چیپس اعتیاد اور است، چه کسی تا بحال به اندازه کافی چیپس داشته است؟ شما همیشه جای بیشتر برای چیپس دارید و این بازی نیز همینطور است شما همیشه برای یک مسابقه دیگر این بازی وقت دارید. و البته بازی روی تبلتها و موبایلها عالی به نظر میرسد.  
[تصویر:  i7bs_hearthstone_beta_free_to_play_1.jpg] 

Heroes Of Storm 
خیلی طول نکشید که بلیزارد نیز وارد دنیای بازیهای moba شد. و این بازی نیز برگ برنده انها است در مقابل DOTA2 , League of legends، این بازی که مبارزات 5vs5 را به نمایش میگذارد یک dota کلون دیگر نیست. به غیر از یک مپ مستقل، مپ های دیگر از شما میخواهند که علاوه بر شکست دادن دشمن کارهای جانبی را نیز انجام بدهید. این کاره شانس شما را در مقابل تیم دشمن بالاتر میبرد، و همچنین بسیار جالب نیز هستند. 
[تصویر:  objz_heroesofthestorm9123156.jpg] 

Marvel Heroes 2015 
بازی از زمان عرضه خود در 2013 پیشرفت زیادی پیدا کرده است. بازی که تجدید نظرهای بسیاری در ان انجام گرفته است و همه انها توسط دیوید برویک خالق دیابلو صورت گرفته است، بازی بسیار مفرح است و جزو تعداد بازیهای بسیار انجام شده شبکه استیم نیز هست. میتوانید با هرکدام از قهرمانهای مورد علاقه تان بازی کنید و بازی نیز با اپدیتهای خوب خود همچنان سرپا مانده است. این اپدیتها تعدادی از وقایع به روز مارول را به بازی می اورد مانند age of ultron و تعدادی دیگر از اتفاقات دنیای ماورل. 
[تصویر:  4h_marvel_heroes_hulk.png]  

Team Fortress 
بازی شوتر والو که بر اساس کلاسهای مختلف پایه گذاری شده است توانسته جایگاهی بسیار افسانه ای به دست اورد. به لطف حالتهای متنوع و حس و حال خوبی که بازی در ادم ایجاد میکند. تمام بازی مجانی است، از حالت تیم دث مچ گرفته تا حالت بسیار جالب انسان در برابر روبات که در ان تیمها باید موجهای روباتهای در حال حمله را از بین ببرند. 
[تصویر:  d11m_team_fortress_2_opengl.jpg] 
Firefall 
کارمندان سابق بلیزارد در استدیو red5 به خوبی در حال انجام کارها هستند. به کمک همدیگر یک بازی سوم شخص شوتر بر پایه مهارتها درست کرده اند که رگه هایی از mmo نیز در ان دیده میشود. بازی یک ترکیب مفرح از pvp و گشت و گذرهای نقش افرینی شکل را به نمایش میگذارد. 
[تصویر:  an0z_firefall_on_steam.jpg] 

Planetside2 
جنگ هیچگاه چنین بزرگ نبوده است. کل قاره ها را در جنگ تصور کنید با تانکها، کامیونها و دسته های بسیار بزرگ پیاده نظام حال این ترکیب را به اینده دور ببرید. تبریک میگویم شما به planetside2 رسیده اید. یک جنگ بی پایان بسیار زیبا که هرگز تمام نمیشود، همراه با یک مقیاس بسیار بزرگ. هیچ چیزی شبیه این بازی در ان بیرون نیست.
[تصویر:  5865_planetside-2-not-a-review-3_0.jpg]
Battlefield 1942 
یک بازی شوتر درباره جنگ جهانی که در بخش چندنفره ان تمامی وسایل نقلیه را میبینید. از زیردریاییها گرفته تا تانکها و هواپیماهای جنگنده و هر چیزی که در این میان مانده است متعلق به بازیکنان است. شاید الان بازی کمی تاریخ مصرف گذشته به نظر برسد ولی هنوز هم مثال خوبی از یک بازی شوتر در جنگ جهانی دوم است. پس معطل نکنید و توری دیگر از وظیفه را به پایان برسانید. 
[تصویر:  yzje_bf1942_0.png]
خب دوستان این بود مقاله سوم این سری مقالات، نظرتان چیست؟ کدام یک از این بازیها را بازی کرده اید؟ کدامیک جالب به نظر میرسند؟   
مثل قسمت های قبلی عالی بود Team Fortress به نظرم باید خیلی  جالب باشه  S0 (62)
آدم اینهمه بازی رو میبینه نمدونه کدومو بگیره والا!!! یکی از یکی بهتر.
مقاله ی خوبی بود Ghelion 113 S0 (29)
(03-18-2016, 02:01 PM)white.wolf نوشته است: [ -> ]مثل قسمت های قبلی عالی بود Team Fortress به نظرم باید خیلی  جالب باشه  S0 (62)

خیلی ممنون 
بله بازی جالبی به نظر میرسه طرفدارانش هم زیادن
جداا ایول داری کاره سختیه 101 بازی رایگان پیدا کردن S0 (62) S0 (62)
(03-18-2016, 02:02 PM)Ali Akbar نوشته است: [ -> ]آدم اینهمه بازی رو میبینه نمدونه کدومو بگیره والا!!! یکی از یکی بهتر.
مقاله ی خوبی بود Ghelion 113 S0 (29)

اره انقدر زیادن ادم نمیدونه بره سراغ کدوم 
خواهش میکنم

(03-18-2016, 02:06 PM)..:ロルド_マジャル:.. نوشته است: [ -> ]جداا ایول داری کاره سختیه 101 بازی رایگان پیدا کردن S0 (62) S0 (62)
خواهش میکنم 
البته مقاله ترجمه شده هست
دمت گرم خیلی لیست با ارزشیه خداییش
Team Fortress معروف ترین گزینه تو این شماره بود پلیرا توش صف میکشن
این جور مقالات از اون مطالبی هستند که وجودشون واسه یه انجمن خوب لازمه.
خیلی خوب بود. فقط یکم رو جمله بندی ها بیشتر کار کنید. غلط املایی ها رو هم حد الامکان کاهش بدید. اون قسمت های ستاره دار شده رو هم تصحیح کنید.
خسته نباشید
LIKED!
(03-18-2016, 04:22 PM)Devil Prince نوشته است: [ -> ]این جور مقالات از اون مطالبی هستند که وجودشون واسه یه انجمن خوب لازمه.
خیلی خوب بود. فقط یکم رو جمله بندی ها بیشتر کار کنید. غلط املایی ها رو هم حد الامکان کاهش بدید. اون قسمت های ستاره دار شده رو هم تصحیح کنید.
خسته نباشید
LIKED!

خواهش میکنم 
حتما جمله بندی ها رو درست میکنم 
اون بخش ها رو هم تصحیح میکنم
سلام داداشه گلم. واقعا نقد عالیی هست. لطفا بازی هایی رو معرفی کن که بیشتر طرفدار داشته باشن.... بیشتر بازی هایی که شما معرفی کردی رو حتی شاید خیلیا نشناسن. بازم ممنون.
صفحه‌ها: 1 2