Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آپدیت جدید The Division هفته ی بعد عرضه می شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  a42693cd4f2270187bd52b5101da43a8.jpg]
کمپانی یوبی‌سافت سافت در آخرین اخبار خود از ارائه ی آپدیتی برای بازی رکورد شکن تیر اندازیش یعنی Division خبر داد.
توسعه دهنده ی بازی هنوز در مورد امکانات گنجانده شده در این بروزرسانی چیزی بروز نداده است اما این استودیو قبلا در مورد افزایش سرعت بیشتر کردن عناصر منطقه ی تاریک صحبت به میان آورده بود.
یوبی‌سافت در آخرین پست وبلاگ بازی اعلام کرده است که:
شاید این بازی به تازگی عرضه شده باشد اما ما یک بروزرسانی جدید را برای شما آماده کرده ایم تا شما بتوانید به درون آن شیرجه بزنید.
این آپدیت در هفته ی آینده در دستان شما خواهد بود و جای نگرانی نیست؛خیلی زود اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه خواهد شد پس چشمان خود را باز نگاه دارید.
همچنین اضافه شد که:
نقشه ی راه پیش رو فوق العاده هیجان انگیز است و این تازه آغاز راه است.
فعلا اطلاعات بیشتری از این آپدیت در دسترس نیست و باید منتظر ماند.
دو آپدیت بعدی بازی در ماه های آپریل و مه عرضه خواهند شد و همچنین DLC پولی بازی نیز در تابستان عرضه خواهد شد.
این هفته در طی یک برنامه ی زنده ی یکی از توسعه دهندگان جامعه بزرگ یوبی‌سافت آقای همیش بُد اعلام کردند ما از نگرانی بازیکنان در مورد تعادل مناطق تیره آگاهیم و بازی را بر این اساس تنظیم خواهیم کرد.
مناطق تیره برای تیم ما یک اولویت هستند. بُد این حرف ها را زد تا در آخر بگوید:این استودیو در حال حاضر به همه چیز نگاه می کند و توجه دارد.
بازی The Division در هشتم مارس عرضه شد و توانست رکورد فروش 24 ساعته ی یوبی‌سافت را بشکند.این بازی با فروشی 330 میلیون دلاری در روز پنجم فروشش توانست نتیجه ای عالی برای این کمپانی به ارمغان آورد.
آقا من یه عذرخواهی هم بکنم چون این پست رو من حدود یه ساعت پیش داشتم می نوشتم بعد وسطاش کار پیش اومد رفتم و بعد نیم ساعت برگشتم و ندیدم که قرار داده شده واسه همین فرستادمش دیگه به بزرگی خودتون ببخشید.