Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی The Wichter 3 به عنوان بهترین بازی ویدیویی سال از نگاه SXSW انتخاب شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  the-witcher-3-wild-hunt-48_123622917.jpg]

این هفته، هفته بزرگی برای عنوان The Witcher 3: Wild Hunt بوده است. بازی جهان‌ باز و RPG استودیو سی‌دی‌ پراجکت‌رد توانست در GDC 2016 مقام بهترین بازی سال را کسب کند و حال به عنوان بهترین بازی ویدیویی سال از نگاه SXSW ( یا همان South By SouthWest) انتخاب شد. همچنین عناوین دیگری بودند که افتخارات زیادی کسب کردند که پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده لیست کامل در ادامه با ما همراه باشید.


همان‌طور که گفته شد، عنوان The Witcher 3 بهترین بازی ویدیویی سال (Video Game of the Year) شد اما این تمام ماجرا نیست. این بازی همچنین مقام برترین دستاوردهای قنی (Excellence in Technical Achievement) و برترین در روایت داستانی (Excellence in Narrative) را به‌دست آورد. Bloodborne ،Undertale و Rise of the Tomb Raider هم جزء عناوینی قرار داشتند که هر کدام دو جایزه با خود به خانه بردند. لیست کامل برندگان فستیوال SXSW را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

جاستین برنهام، توسعه‌دهنده بازی‌های ویدویی، در بیانیه‌ خود راجع‌ به عنوان The Witcher 3: Wild Hunt اینگونه می‌گوید:

نقل‌قول:
استودیوی سی‌دی پراجکت‌رد توانست چیز فوق‌العاده ویژه‌ای با بازی The Witcher 3: Wild Hunt خلق کند و به همین دلیل است که ما آن را به عنوان بهترین بازی سال می‌دانیم.

او افزود:

نقل‌قول:
شخصیت‌ها بسیار خوب و غنی هستند. گیم‌پلی بازی فوق‌العاده است و داستان پیچیده آن باعث می‌شود که شما در دنیای آن گم شوید. عنوان The Witcher 3: Wild Hunt جزء مثال‌های اولی قرار می‌گیرد که نشان می‌دهد سرگرمی‌های دیجیتالی چه کارهایی می‌توانند انجام دهند.

تاکنون ۱۰ میلیون نسخه از عنوان The Witcher 3 به فروشگاه‌ها ارسال شده است.  Blood and Wine، گسترش‌دهنده این بازی در اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود. علاوه بر این سی‌دی پراجکت‌رد قصد دارد عناوین تازه‌ای در ژانر جدید تا قبل از پایان سال ۲۰۱۶ منتشر کند.
بزندگان SXSW:

توضیحات توسط SXSW نوشته شده است.

بهترین بازی ویدویی سال: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که تجربه مجزایی در میان تمام پلتفرم‌ها و ژانرها ایجاد کند.
برنده: The Witcher 3: Wild Hunt؛ ساخته شده توسط استودیوی سی‌دی پراجکت‌رد

بهترین بازی موبایل: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که تجربه منحصر به‌فردی در پلتفرم‌های دستی ایجاد کند.
برنده: Her Story؛ ساخته شده توسط سام بارلو

بهترین بازی سال در سبکی متفاوت: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که نهایت ابتکار و خلاقیت در آن به کار رفته باشد.
برنده: Pandemic Legacy؛ ساخته شده توسط زِد من گیمز

بهترین بازی سال در بخش گیم‌پلی: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که بهترین مکانیک‌های گیم‌پلی در آن به‌ کار رفته باشد.
برنده: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain؛ ساخته شده توسط کونامی

بهترین بازی سال در بخش هنری: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که سبک هنری رسا و خلاقی در آن به کار رفته باشد.
برنده: Bloodborne؛ ساخته شده توسط سونی و فرام‌سافت‌ور

بهترین بازی سال در بخش صداگذاری: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که جلوه‌های صوتی فوق‌العاده و تاثیر گذاری در آن به‌ کار رفته باشد.
برنده: Star Wars Battlefront؛ ساخته شده توسط الکترونیک‌آرتز و دایس

بهترین بازی سال در بخش موسیقی: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که بهترین نمرات را در بخش موسیقی دریافت کرده باشد و نحوه پیشرفت آن در روایت داستانی تاثیر گذار بوده است.

برنده: Ori and the Blind Forest؛ ساخته شده توسط مایکروسافت و استودیو موون

بهترین بازی سال در بخش انیمیشن‌سازی: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که انیمیشن‌های آن اثرات برجسته‌ای داشته باشند و گرافیک خوبی را شامل شوند.
برنده: Rise of the Tomb Raider؛ ساخته شده توسط اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس

بهترین بازی سال در دستاوردهای فنی: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که از قابلیت‌های فناوری و برنامه‌نویسی به‌خوبی استفاده کرده باشد.
برنده: The Witcher 3: Wild Hunt؛ ساخته شده توسط سی‌دی پراجکت‌رد

بهترین بازی سال در دستاوردهای بصری: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که کیفیت بصری خیره‌کننده‌ای داشته باشد.
برنده: The Order: 1886؛ ساخته شده توسط سونی و رِدی‌اَت‌دَون

بهترین بازی سال در روایت داستانی: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که روایت داستانی خوب و دیالوگ‌های جذابی داشته باشد.
برنده: The Witcher 3: Wild Hunt؛ ساخته شده توسط سی‌دی پراجکت‌رد

بهترین بازی سال از لحاظ طراحی‌: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که مفهوم طراحی در آن به‌خوبی اجرا شده باشد.
برنده: Bloodborne؛ ساخته شده توسط سونی و فِرام‌سافت‌وِر

بهترین بازی سال در بخش چند نفره: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که بهترین تجربه در بخش چند نفره ارائه دهد.
برنده: Rocket League؛ ساخته شده توسط سایو نِکس

بهترین بازی سال در همگرایی: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که در برخی از مقاطع نسبت به رسانه‌های دیگر مانند فیلم‌های سینمایی، موسیقی، انیمیشن، اسباب‌بازی و ورزش برتری دارد.

برنده: Batman: Arkham Knight؛ ساخته شده توسط برادران وارنر و راکستدی

بهترین شخصیت سال: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که تاثیر گذارترین شخصیت درون آن وجود داشته باشد.

برنده: لارا کرافت در عنوان Rise of the Tomb Raider؛ ساخته شده توسط اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس

با ارزش‌ترین تیم ورزشی سال: این جایزه به تیمی اعطا می‌شود که در عملکرد بسیار حرفه‌ای بوده و تاثیر خوبی در صحنه‌های رقابتی داشته‌اند.

برنده: Evil Geniuses

سرگرم کننده ترین هویت آنلاین: این جایزه به شخصی اهدا می‌شود که مدام ما را با شوخ‌طبعی خود، داستان و جلوه‌های ویژه سرگرم نگه‌ می‌دارد
.
برنده: گِرگ میلر

بهترین ایده: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که برای ساخت آن ریسک بزرگی انجام شده و در سبک یا ژانر خود جزء بهترین‌ها قرار دارد.

برنده: Splatoon؛ ساخته شده توسط نینتندو

پدیده سال: این جایزه به عنوانی اعطا می‌شود که با کمترین امکانات ساخته شد اما فراتر از انتظارات عمل کرد.

برنده: Undertale؛ ساخته شده توسط توبی فاکس

بهترین بازی مستقل: این جایزه به عنوانی داده می‌شود که توسط توسعه‌دهنده مستقل ساخته شده باشد.

برنده: در بخش چند نفره، عنوان  Gang Beasts و در بخش تک‌نفره عنوان SuperHot انتخاب شد.

منبع