Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سری چهارم | محبوب ترین و منفورترین شخصیت های دنیای بازی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
[تصویر:  o7wqowq84xqjpo9f29ia.jpg]


شخصیت‌ها در این دنیای‌ بزرگ بازی‌های رایانه‌ای عامل محبوبیت اکثر بازی‌ها البته در یک سری سبک‌های خاص نیز هستند و اگر یک بازی شخصیت پردازی چندان خوبی نداشته باشد طبیعتا باید شکست را قبول کند، شخصیت‌های درون بازی به بازی روح و هیجان می‌بخشند و اگر شخصیت خوبی در بازی نباشد، تقریبا هیچ عنصری برای جان بخشیدن به آن عنوان وجود ندارد در این سری با چهارنفر از برترین شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی در خدمت شما هستیم. در ادامه با ما همراه باشید.


[تصویر:  vkcrk3dom2oyf3dq4d4k.jpg]


گوردون فریمن، سری نیمه‌ جان
-------------------------------------------
شخصیت محبوب
--------------------------------------------
Gordon Freeman, Half Life Series
--------------------------------------------------


شخصی که حال درموردش برایتان می‌گوییم کسی‌است که در تمامی نسخه‌های Half Life حتی یک‌خط دیالوگ هم نداشت، کسی‌که شاید به‌نظر شخصیت ساده‌ای داشته باشد اما نسبت به شخصیت‌های دیگر در این دنیای بزرگ، تفاوت خاصی دارد و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این دنیای وسیع بازی‌های رایانه‌‌ای است، حتی آنقدر محبوب است که شخصیت اصلی سریال معروف Breaking Bad هم ازاو الهام گرفته باشد. فریمن در سال هایی بین 1973 الی 1983 به دنیا آمد و از همان کودکی نیز به علم فیزیک علاقه داشت و در همین رشته هم ادامه تحصیل داد و سپس تحقیقات خود را در زمینه انتقال سریع اشیا و اجسام از مکانی به مکان دیگر را آغاز کرد اما به دلیل نبود امکانات با کمک‌های مربی‌اش به آزمایشگاه خصوصی بلک مسا رفت. خلاصه روزی از روزها که مشغول انجام آزمایشاتشان بودند بجای بازشدن دریچه‌ای برای انتقال سریع اجسام، دریچه‌ای برای ورود موجودات فضایی باز میشود و اینجاست که فراز و نشیب‌های زندگی‌دکتر آغاز می‌شود اما دکتر از پا نمی‌افتد و تا لحظه آخر مبارزه می‌کند و برای بقای نسل خود می‌جنگد.(سرنوشت دکتر در نسخه سوم Half Life 3 مشخص می‌شود)


[تصویر:  q3v0xvfw8mti1pqcpuse.jpg]

رشیدالدین سینان(العلم)،  کیش یک آدمکش 1
--------------------------------------------------------------------
شخصیت منفور
------------------------------------------------------------------------
Rashid ad-Din Sinan(Al Mualim), Assassin's Creed 1
--------------------------------------------------------------------------


رشیدالدین سینان ملقب به المعلم در دوران جنگ‌های صلیبی استاد بزرگ انجمن قاتلان بود و از طرفی به صورت مخفیانه عضو انجمن تمپلارها نیز بود و همیشه در بازی او را درحال صحبت و گفت‌و‌گو با الطائر بن لا أحد(شخصیت اصلی AC1) مشاهده می‌کنیم. المعلم فردی دانا و خردمند است اما از طرفی‌هم مرموز و غیرقابل پیش‌بینی است و اگر کسی درباره‌ی مسائل شخصی‌اش با او به صحبت بنشیند بحث را عوض کرده و پاسخ های عجیبی می‌دهد، او همچنین انجمن قاتلان را به یک انجمن مخفی درآورده و زندگی شخصی خود را هم همینطور و اطلاعات خاصی درباره‌ی زندگی شخصی‌اش موجود نیست. وی با کارهایش انجمن قاتلان را به یک انجمن مخفی اما شناخته‌شده تبدیل کرد و باعث بیم و هراس مردم نسبت به این انجمن نیز شد. در کل المعلم فردی عاقل و دانا بود و همیشه او را در کتابخانه قلعه مصیاف مشاهده می‌کردیم اما به دلیل اینکه به طرزمخفیانه با تمپلارها نیز همکاری می‌کرد و درآخر به انجمن قاتلان نیز خیانت کرد و به عنوان یک شخصیت خائن و البته منفور شناخته می‌شود.




[تصویر:  lset9o307dqsnmopuegg.jpg]


مکس پین، سری مکس پین
--------------------------------------------------
شخصیت محبوب
-------------------------------------------
Max Payne, Max Payne Series
----------------------------------------------


مکس پین مردی دردکشیده است که از همان دوران کودکی زندگی غم‌انگیزش آغازشد، مادرش را درهمان دوران از دست داد، پدری الکلی داشت که مادرش را کتک می‌زد و سرآخر او را ترک کرد اما باز مکس تلاش خود را کرد و وارد جنگ با زندگی شد، بعد از مدتی به پلیس نیویورک ملحق شد،  بهترین دوستش را همانجا یافت و دوران خوبی را گذراندند، با همسرش به نام میشل آشنا شد و ازدواج کردند و صاحب یک فرزند به نام رز شدند، تا اینجای داستان خوب است اما سال 1998 بود که فردی آلوده به دارویی به نام "V" وارد خانه مکس شد و میشل و دخترش را به طرز فجیحی به قتل رساند. مکس که روز خوبی را گذرانده بود و قصد ترک سیگارش را نیز داشت به خانه آمد و در را بازکرد اما چیزی که می‌دید خیلی ناخوشایند بود و باری دیگر به دردها و زخم‌های مکس اضافه شد. پس از مدتی به بهانه یکی از پرونده‌ها در اداره با فردی به نام مونا ساکس آشنا شد و عاشق وی شد اما از شانس بد مکس ما، او را هم از دست داد. بازهم زندگی‌اش را می‌گذراند ولی در یکی از شب‌ها که طبق معمول مشغول نوشیدن بود، دوست دوران دانشگاه‌اش به نام رائول را دید سپس وارد ماجراهایی شدند و پس از آن ماجراها راهی تعطیلاتی در باهیا شد و زندگی جدیدی را آغاز کرد. 


[تصویر:  piwdfjsb1ibafbip6m53.jpg]


رائول مندز، ندای وظیفه: عملیات سیاه 2
--------------------------------------------------------------
شخصیت منفور
----------------------------------------------------
Raul Mendez, Call of Duty: Black Ops 2
-------------------------------------------------------

رائول مندز با اصلیت نیکاراگوئه‌ای دشمنی دیرینه‌ای با الکس میسون و فرانک وودز دارد و رئیس گروه Cordis Die نیز است. رائول در کودکی شاهد انقلاب نیکاراگوئه بوده و بلاهایی که آمریکایی‌ها برسر آنها آورده‌اند را در مقابل چشمانش دیده‌ و به‌خاطر آنها نیز خانواده خویش را از دست داده است، به همین دلیل از آمریکایی‌ها نفرتی عمیق دارد و قصد نابود کردنشان را دارد و با پولی که از فروش مواد‌خدر بدست می‌آورد به هرکس که قصد جنگ با این کشور را دارد کمک می‌کند ولی جالب اینجاست که مردم آمریکا با اینکه او در کشورشان خو‌ن‌ بپا کرده، او را می‌پرستند و او را به القابی مثل مسیح (The Massiah) و Cyclops صدا می‌زنند. قابل‌ توجه است که طبق گزارشات درون بازی خطرناک‌ترین تروریست بعد از بن‌لادن است و دیوید میسن قصد مبارزه با او را دارد.


بله این بود سری‌چهارم این مقاله، در سری‌بعد یعنی سری پنجم که بخش ویژه‌ای است و با 4 نفر از شخصیت‌های بازی محبوب GTA: San Andreas در خدمت‌شما هستیم، اما مقاله بعدی بنده بیوگرافی یکی از شخصیت‌های معروف بازی‌های رایانه‌ای یعنی مکس پین است.


[تصویر:  n5ctg19zgmpkvqt4t3f4.jpg]

بزودی...
ممنون از مقالت عالی بود 
باید بگم یکی از رنج کشیده ترین شخصیت ها همین مکس پین هست به هرکسی دل میبنده اون شخص از بین میره. واقعا شخصیتش عالی هست مخصوصا که در نسخه سوم مکس به اخر خط رسیده و واقعا ازش هر کاری برمیاد.

Mobin Ahmadi

مقاله خیلی جالبی بود خسته نباشی

ولی جای یکی توی این لیست کم بود ... سم فیشر کبیر S0 (13) 

بازم ممنون S0 (74)
مقاله تون رو خوندم در سطح خوبی قرار داشت ولی می‌تونستید با اضافه کردن شخصیت های بیشتر مقاله بهتری داشته باشید.

به هر حال خیلی خوبه ادامه بدین. S0 (62)
(03-25-2016, 06:30 PM)Mobin Ahmadi نوشته است: [ -> ]مقاله خیلی جالبی بود خسته نباشی

ولی جای یکی توی این لیست کم بود ... سم فیشر کبیر S0 (13) 

بازم ممنون S0 (74)

سلام خیلی ممنون

سری بعد که چهار نفر از بازی gta: sa هست اما سری بعدترش حتما سم فیشر رو توی لیست میزارم

درود بر سم فیشر بزرگ S0 (29)

(03-25-2016, 06:13 PM)BELLATOR نوشته است: [ -> ]ممنون از مقالت عالی بود 
باید بگم یکی از رنج کشیده ترین شخصیت ها همین مکس پین هست به هرکسی دل میبنده اون شخص از بین میره. واقعا شخصیتش عالی هست مخصوصا که در نسخه سوم مکس به اخر خط رسیده و واقعا ازش هر کاری برمیاد.

ممنون  S0 (29)

بله درسته واقعا شخصیتی دردکشیده ای است و از همون دوران کودکیش دردکشیده 

امیدواریم که نسخه 4ش بیادو ببینیم که مکس ما چکار میکنه

(03-25-2016, 06:34 PM)B.Wayne نوشته است: [ -> ]مقاله تون رو خوندم در سطح خوبی قرار داشت ولی می‌تونستید با اضافه کردن شخصیت های بیشتر مقاله بهتری داشته باشید.

به هر حال خیلی خوبه ادامه بدین. S0 (62)

سلام ممنون S0 (29)

اما به نظرم 4 تا شخصیت کافی باشه چون زیادتر یکم مقاله شلوغ میشه اینطوری مرتب تر است و توضیحات بیشتری میشه درموردشون داد

بازم ازتون بابت خوندن مقاله ممنون S0 (29)

واقعا ممنون فقط خواستم یک نکته ای بگم شخصیت المعلم در تاریخ بوده و یکی از افراد حشاشین که در کاخ مصیاف عهده دار حشاشین های سو.ریه بوده و نمیدونم چرا شیخ جبل(المعلم) در بازی اساسین شخصیت بدی جلوه داده شده

باز هم ممنون عالی بود مقالتون
(03-25-2016, 07:21 PM)ALIREZA A.T.A نوشته است: [ -> ]واقعا ممنون فقط خواستم یک نکته ای بگم شخصیت المعلم در تاریخ بوده و یکی از افراد حشاشین که در کاخ مصیاف عهده دار حشاشین های سو.ریه بوده و نمیدونم چرا شیخ جبل(المعلم) در بازی اساسین شخصیت بدی جلوه داده شده

باز هم ممنون عالی بود مقالتون

بله درسته توی سایتای خارجی که دربارش میخوندم همینطور بوده و توی جنگ های صلیبی و حملات صلاح الدین و ... اینجور چیزا بوده وتوی گوگل یه سرچ بکنید سایتا چیزای زیادی درموردش گفتن

ممنون بابت وقتی که گذاشتید S0 (29)
بسیار عالی.
در یک کلام مقاله‌ی خوبی بود. نکات نگارشی متن رو دست و پا شکسته رعایت کرده بودید، اما در همین اندازه هم بسیار عالی کار کردید. در مورد نگارش هم قبلا نکاتی رو ذکر کردم و تکرارشون جایز نیست. نمی‌دونم مقاله ترجمه شده هست یا نه ولی بنظرم وقتی در عنوان مقاله از صفت "ترین" استفاده می‌کنید، نباید تمام شخصیت‌های دنیای بازی رو مورد بررسی قرار بدید! تا به‌حال چهارمین مقاله تحت همین عنوان نوشتید، اما همچنان شخصیتی رو ندیدم که بشه پسوند "ترین" رو بهش داد. البته توی این قسمت با شخصیت‌های خوبی روبه‌رو بودیم... بنظر بنده، بهتر بود شما یک مقاله‌ی Top10 یا دو مقاله‌ی Top5 ارائه می‌دادید تا حداقل جمع بندی برای یک خواننده کار ساده‌تری بشه. سعی کنید در اینجور مقالات همیشه 10 یا نهایتا 20 شخصیت برتر رو انتخاب کنید، چراکه در غیر اینصورت فقط مقاله رو طولانی کردید و در نهایت، خواننده متوجه میشه که کل شخصیت‌های دنیای بازی، شدن جزو "محبوب‌ترین و منفورترین شخصیت‌ها"! که اصلا بینشون گزینش صورت نگرفته. مثال می‌زنم: بنظر بنده Ellie در عنوان The Last Of Us محبوب‌ترین شخصیته! بنده همین نظر رو در مورد Joel هم دارم. حالا یه سوال ازتون می‌پرسم: آیا واقعا هردوی این شخصیت‌ها میشن محبوب‌ترین؟(مثال بود) در پاسخ به آقای "مبین اجمدی" عرض کردید که قراره چهار تن از شخصیت‌های GTA رو انتخاب کنید و در قسمت بعدی به اون‌ها بپردازید، در این صورت باید بگم که شما دارین همین کارو می‌کنید و بنظر می‌رسه که قرار نیست تا انتهای مقاله، بهترین‌ها انتخاب بشن. فکر کنم منظور بنده رو متوجه شدید.
اگر دوست داشتید میتونم ایرادات مقاله رو به طور خصوصی براتون شرح بدم...
قصدم کوبوندن مقاله نیست و فقط می‌خوام با این کار ضعف‌های مقالت رو پوشش بدی، وگرنه اگه یه نگاهی به مقالات خودم هم بندازی می‌تونی چندین ایراد ازش دربیاری که همه‌ی این‌ها به دلیل کم‌تجربگی بوده و مهم‌تر از همه، بخاطر اینه که کسی اشتباهاتم رو بهم نمیگه. با گفته‌هام قصد دارم که در قسمت پنجم خواننده هارو غافل‌گیر کنید. موفق باشی شایان جان... S0 (29)
مثله همیشه عالی انصافا انگشتات طلایین وقتی مینویسی صفحه فروم آتیش میگیره S0 (2) 

فوق العاده بود خسته باشی S0 (62)
مقالتون واقعا زیبا بود این سری نسبت قبل شخصیت های بهتری رو معروفی کردید ولی اشتباه نکنم نسبت به مقاله های قبلی شخصیت های کمتری رو معرفی  کردید ولی واقعا خوب بود
صفحه‌ها: 1 2