Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ از طریق اکس‌باکس وان قابل خرید می‌شوند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  hqdefault-1.jpg]

قطعاً قابلیت پشتیبانی از نسل قبل،‌ خبر خوش و وجدآوری برای طرفداران و دارندگان اکس‌باکس وان بود و هنگامی که آقای فیل اسپنسر از این قابلیت پرده برداشت، یک سوال و دغدغه در ذهن طرفداران پیش آمد که آیا امکان خرید عناوین از طریق اکس‌باکس وان وجود خواهد داشت؟ خوشبتانه مایکروسافت این دغدغه را رفع نموده و راه‌حلی برای این مشکل ارائه کرده است. برای آگاهی از جزئیات در ادامه با وبسایت گیمفا همراه باشید.

برای استفاده از قابلیت پشتیبانی از نسل قبل، حتما باید عنوان مورد نظر را به صورت فیزیکی، توسط اکس‌باکس ۳۶۰ یا وبسایت مایکروسافت تهیه می‌کردید. ولی دیگر این محدودیت برداشته شده و شما میتوایند عناوین مورد نظر خود را توسط اکس‌باکس وان به صورت دیجیتالی تهیه کنید.
آپدیت جدید اکس‌باکس وان همراه قابلیت‌های جدید بزودی عرضه خواهد شد و شاخص‌ترین ویژگی این آپدیت، قابلیت خرید عناوین نسل قبل توسط اکس‌باکس وان است. علاوه بر این ویژگی، بهینه‌سازی‌های جذابی نیز به اکس‌باکس وان خواهد آمد: چت پارتی‌ها تا ۱۶ نفر قابل برگزاری می‌شوند؛ اچیومنت‌ها از طریق منوی راهنمای اکس‌باکس قابل پیگیری خواهند بود؛ ویدئو‌هایتان را می‌توانید به طور مستقیم از زبانه فید پخش کنید و هنگام استریم به سرویس Twitch، می‌توانید چت‌های پارتی‌تان را هم منتشر کنید.
اگر تنظیمات دریافت آپدیت را در حالت خودکار قرار داده اید، این آپدیت برایتان دانلود خواهد شد؛ در غیر این صورت به صورت دستی می‌توانید از منوی تنظیمات سیستم اقدام به دانلود این آپدیت نمایید.
نظر و دیدگاه شما در رابطه با این تغییرات چیست؟

منبع:
http://www.gamesradar.com/xbox-360-games...ot-easier/