Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: داستان اصلی Final Fantasy XV حدود ۵۰ ساعت طول می‌کشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Final-Fantasy-XV-768x409.jpg]

اطلاعات جدیدی اعم از طول داستان بازی از عنوان پرآوازه (Final Fantasy XV (15 توسط کارگردان بازی، هاجیمه تاباتا منتشر شده است؛ پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از جزئیات در ادامه با ما همراه باشید.
این هفته وبسایت Siliconera مصاحبه‌ای با هاجیمه تاباتا تحت سرویس استریم زنده NikoNiko انجام داد که در آن مشخص گردید طول سناریوی Final Fantasy XV حدود ۵۰ ساعت خواهد بود؛ این درحالی است که محاسبات قبلی نشان داده بود طول داستان ۴۰ ساعت است. دلیل این موضوع،‌ افزایش حجم بازی از انتظار سازندگان است.
در حال حاضر تیم سازنده مشغول بهینه‌سازی‌های مورد نظر است تا بازی با نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا شود. البته گاهاً نرخ فریم از ۳۰ پایین تر می‌آید. این بهینه‌سازی‌ها تا زمانی که بازی به اصطلاح گلد شود (مراحل ساختش به پایان برسد) ادامه خواهد داشت. اگر تیم سازنده نتواند نرخ فریم ثابت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای اجرای بازی پیاده سازد، آنها مجبورند کار دیگری انجام دهند. تاباتا همچنین اعلام کرد وضوح و رزولوشن بازی هفته آینده در مراسم Final Fantasy XV در لس‌آنجلس اعلام خواهد شد.
در جای دیگری از این استریم، تاباتا به «ایرشپ» اشاره کوتاهی کرد و در رابطه با آن گفت:

نقل‌قول: تیم ما خیلی وقت پیش راجع به نحوه معرفی و آمدن آن‌ها به بازی تصمیم‌گیری کرده است

همچنین تاباتا درباره Cactuar ها (یکی از دشمنان در سری بازی Final Fantasy) افزود:

نقل‌قول: آنها در این نسخه دوباره سر و کله‌شان پیدا خواهد شد. البته آن‌ها بسیار قدرتمند و توانا به جاخالی دادن حملات «شیفت بریک» شما هستند.

همانطور که در گذشته اعلام شد، اطلاعات بیشتر و مهم‌تری از بازی مانند تاریخ انتشار، در مراسمی در لس‌آنجلس در تاریخ ۳۰ و ۳۱ مارس (۱۱ و ۱۲ فروردین)  منتشر خواهد شد. همچنین نسخه نمایشی (دمو) بازی نیز در این مراسم به نمایش گذاشته خواهد شد.
Final Fantasy XV برای ایکس‌بکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد و اسکوئر انیکس در تلاش است باندل پلی‌استیشن ۴ این عنوان را نیز عرضه کند. در اوایل این ماه نیز منابعی نزدیک به وبسایت Gematsu تایید کردند بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر (نهم مهر ماه) منتشر خواهد شد.
همچنین این عنوان برای زبان‌های امریکایی لاتین، اسپانیایی و پرتغالی-برزیلی محلی‌سازی خواهد شد.

منبع: