Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کشف رازی جدید در بازی GTA V
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  maxresdefault.jpg]


همه ما با بازی GTA v آشنایی داریم و میدانیم که چه مقدار راز در آن وجود دارد و فقط تعدادی از آن ها توسط کاربران دنیا کشف شده است! حال به تازگی کاربر توییتر با نام KarmaIngram1@  راز جدیدی را کشف کرده است! اگر شما در بازی در موبایل خود شماره 3767-367-999-1 را وارد کنید و با آن تماس بگیرید شاهد انفجار در آسمان خواهید بود! خدا میداند دیگر چه راز هایی در این بازی وجود دارد! در عین حال کاربران دیگر در تلاش هستند تا راز های دیگر که مربوط به یوفو ها و یا چنین شماره تلفن هایی میباشد کشف کنند. نکته قابل توجه در رابطه با این راز این میباشد که پس از وارد کردن این شماره تم گوشی شما به رنگ مشکی در می آید!


منبع: kotaku.com
چند تا اسکرین شات گرفتم واسه کسایی که نمیتونن برن تو بازی تست کنن گرفتم 

[تصویر:  wvi6c6ckcwk02w5q9his_thumb.jpg] [تصویر:  fuihhgzujscjo59famu6_thumb.jpg] [تصویر:  ipezyd1zw6ar7efnmtsn_thumb.jpg]

Mobin Ahmadi

فک کنم یه خورده قدیمیه. نمیدونم همینجا بود یا نه ولی قبلا توی یه خبر خوندم یه رمزی رو میزدی همچین اتفاقی میافتاد (ولی کنار یه روستا بود)

اگه لینک صفحه منبع رو هم ذکر کنید ممنونتون میشم
(03-25-2016, 10:52 AM)Mobin Ahmadi نوشته است: [ -> ]فک کنم یه خورده قدیمیه. نمیدونم همینجا بود یا نه ولی قبلا توی یه خبر خوندم یه رمزی رو میزدی همچین اتفاقی میافتاد (ولی کنار یه روستا بود)

اگه لینک صفحه منبع رو هم ذکر کنید ممنونتون میشم

قرار داده شد.

دوستان پست اول آپدیت شد آخره خبرو بخونید.

Mobin Ahmadi

دوست عزیزم شما اصلا به تاریخ اون پست نگاهی کردی؟ این پست همونطور که گفتم قدیمیه و تاریخش مالِ ماهِ ژانویه هستش.
(03-25-2016, 11:18 AM)Mobin Ahmadi نوشته است: [ -> ]دوست عزیزم شما اصلا به تاریخ اون پست نگاهی کردی؟ این پست همونطور که گفتم قدیمیه و تاریخش مالِ ماهِ ژانویه هستش.

بله نگاه کردم و گفتم شاید توی فروم کسی این موضوع رو ندونه برای همین نوشتم راز جدید.
اگر قوانین بخش خبری و مطالعه کرده باشید، نوشته شده اخباری که تاریخ انتشارشون بیش از دو روز قبله، نباید دیگه ترجمه شن و علاوه بر این، نباید برای کشف یه راز توی GTA یک پست بزنید. به‌راحتی می‌تونستید توی پست رازهای مربوط به GTA V، دربارش صحبت کنید. بنابراین موضوع بسته می‌شه.