Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Forza Horizon 3 در لیست بازی های آینده سوئد قرار گرفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  maxresdefault.jpg]

عنوان Forza Horizon 3، به تازگی در جایگاه فروشگاه گیم استاپ در کشور سوئد قرار گرفت. در ادامه تصویری منتشر شده که نشان دهنده چند عنوان جدید دیگر نیز است.

Forza Horizon 3 هنوز به طور رسمی تایید نشده اما گیم استاپ از شهرت و آوازه خود در اینجا استفاده کرده و یک سری اطلاعات اولیه را از این بازی منتشر کرده است.

[تصویر:  Forza-Horizon-3-465x620.jpg]

همه ما می‌دانیم که بالاخره در آینده بازی Forza Horizon 3 به صورت رسمی معرفی خواهد شد اما شایعاتی که در رابطه با این بازی به بیرون درز پیدا کرده بسیار حواشی این بازی را زیاد کرده که از مهمترین آن ها می‌توانیم به مالتی پلتفرم بودن این بازی اشاره کنیم که جدیدترین بازی از این سری یعنی Forza Motorsport 6: Apex نیز برای اکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد. مایکروسافت نیز اخیرا زیاد در رابطه عرضه بازی های خود برای دو پلتفرم اکس‌باکس وان و رایانه های شخصی صحبت کرده است.
مایکروسافت در این چندوفته علاقه زیادی به عرضه بازی های اکس‌باکس وان برای ویندوز ۱۰ نشان داده است. حال سوال اینجاست که آیا Forza Horizon 3 نیز از این قاعده پیروی می‌کند؟
باید ببینم که این ماه شاهد معرفی بازی Forza Horizon 3 خواهیم بود یا دیرتر.
در حال حاضر قزار است عناوین، Quantum Break، Halo، ReCore و چند عنوان دیگر برای پلتفرم های اکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شوند. کمی قبل تر، آرون گرینبرگ به این موضوع اشاره داشتند که بازی Halo 5 تنها برای اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد و خبری از عرضه آن روی رایانه های شخصی نیست. حال باید منتظر این باشیم که آیا Halo 6 برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد یا خیر.
نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را در این پیرامون با ما در میان بگذارید.


منبع
[url=http://segmentnext.com/2016/03/25/forza-horizon-3-spotted-sweden-coming-soon/][/url]