Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Watch Dogs 2 توسط یوبی‌سافت تایید شد | پشتیبانی از DX 12
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Watch-Dogs-620x413.jpg]

به تازگی عنوان Watch Dogs 2 توسط یوبی‌سافت تایید شد و همچنین این استودیو اعلام داشت که بازی از DX 12 نیز پشتیبانی خواهد کرد، به همین سبب می‌توانیم شاهد بازی بهینه تری باشیم به خصوص روی قطعه های AMD. جزئیات بیشتری از این بازی منتشر نشده و باید تا E3 صبر کنیم.

یوبی‌سافت در جریان یکی از رویدادهای AMD اعلام کرد که منتظر Watch Dogs 2 باشید. انتظار می‌رود این عنوان برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شود. این عنوان قرار است یک دنباله بر اولین نسخه از این سری که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد باشد.

بازی Watch Dogs یکی از بهترین عناوین یوبی‌سافت به شمار نمی‌رفت و یک سری اشکالت از جمله، هایپ بی‌مورد بازی، پورت بد برای کنسول های نسل قبل، روایت کند و خسته کننده شخصیت ها و داستان بازی، Watch Dogs را تبدیل به یک تجربه نچندان به یاد ماندنی کرد.
به هرحال، بازی Watch Dogs با وجود تمامی این اشکالات باز هم از خیلی عناوین دیگر بهتر بود.
یوبی‌سافت طی این بیانه Watch Dogs 2 را معرفی کرد:
نقل‌قول: این پروژه جاه طلب قرار است یک تجربه فراموش نشدنی را برای بازیکن به ارمغان بیاورد. بازخورد درونی ما از اطلاعات و هرچیز دیگری نیاز به کار برای ارائه عنوان بهتری را دارد. بازی Watch Dogs عنوان خوبی بود اما می‌توانست بعضی چیزها این عنوان را تبدیل به یک بازی بزرگ تری کند.
ما از یوبی سافت انتظار این را داریم که حداقل به جای هایپ بی‌مورد از اشتباهات نسخه اول این بازی درس گرفته باشد و عنوان خیلی بهتری را ارائه کند. حال اینجا یک سوال باقی است که مطمئنا ذهن خیلی ها را درگیر کرده و آن هم این است که، شخصیت اصلی بازی یعنی Aiden Pearce بر می‌گردد؟
نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را با ما در این پیرامون در میان بگذارید.

هر وقت کلمه " جاه طلبانه" رو میبینم، یاد مرحوم بلک آپس ۳ میوفتم. وقتی که بازی تایید شد گفتند جاه طلبانه ترین نسخه در بین سری بلک آپس هستش ولی ته ماجرا ... Nocomment120
امیدواریم واچ داگز ۲ که از جاه طلبانه براش استفاده شده، حداقل اون بلاسرش نیاد. عقیده شخصیم این هست که برای واچ داگز ۲ زود بود تایید بازی.
تمامی عناوین یوبیسافت خوب ظاهرشدند مثل همین واچ داگز اما بدلیل تبلیغات زیاد و بیش از حد و در آخر هم برآورده نکردن خواسته طرفداران و تبلیغات خودشون شکست خوردند و به اون حدی که همه انتظار داشتند نرسیدند و به نظرم تنها مشکل یوبیسافت تبلیغات بیش از حد هست

امیدواریم که این واچ داگز اون واچ داگز قبلی نشه
آخ جون!
درسته که مشکل زیاد داشت ولی من که با این عنوان یوبی خیلی حال کردم S0 (2)
زندگی کردن به عنوان یک هکر هم جالب بود و بشدت منتظر نسخه دومش هستم
و واقعا رو کارت گرافیک های amd بهینه نبود به طوری که من بعد از یک ساعت بازی کردن به راحتی افت فریم شدید رو حس میکردم اول فکر کردم به سیستمم نمیخوره ولی با تغییر تنظیمات گرافیکی بازی باز هم هیچ تغییری نکرد(چه رو low چه رو medium چه رو high بعد از یک ساعت بازی افت فزیم و لگ میگرفت  S0 (43) )امیدوارم این نسخه رو بهینه کنند و از drm استفاده نکنند :|
ممنون بابت خبر
امیدوارم که مثل نسخه قبلی هندلینگ ماشینها مشکل نداشته باشند. واقعا یکی از بزرگترین مشکلهای بازی قبلی همین هندلینگ بود.
ای حوونمم. واچ داگز دو S0 (29) 
نسخه یک رو سه باره دارم تموم میکنم واقعا عالیه به نظر من. نیمه پر لیوان رو نگاه کنیم. حالا مثلا باگ باشه و پالتو بره تو موتور موقع موتور سواری یا به یه جا گیر کنی یا از اینجوری چیزا که تو هر بازی هست، چیزی از لذت بازی کم نمیکنه به نظر من. این بازی خیلی خاص هست. داستانش، شخصیت پردازیا. وقتی ماموریت های فرعی رو میری و اتفاقاتی که تو شهر میوفته و هیچکس ازشون با خبر نیست رو میفهمی، وارد باند های تجارت زن میشی. اصلا علاقه خاصی دارم به این بازی. به فیلمای اینجوری هم خیلی علاقه دارم. کلا واچ داگز برای من یه بازی ای بود که همیشه از 5_6 سال پیش رویا یه همچین بازی ای رو داشتم تو ذهنم. نمیدونم چرا یوبی سافت و بازی هاش رو انقدر دوس دارم. اگه دقت ام کرده باشین یوبی سافت همیشه پیشرو و صاحب سبک بوده. اساسین که بی نظیر بود و هست و شروع کننده یه سبک جدید تو بازی های open world بود. بازی rayman کت تو بازی های arcade دوبعدی تک بوده و هست. اسپلینترسل از اولین های مخفی کاری بود( با متال و چندتا دیگه) anno که یک سبک خاص تو بازی های strategy بود. for honor که هنوز نیومده اما بازم یه حرکت جدید هست. division ، rainbow six، far cry، ghost recon که همه اینا دارای المان های منحصر به فردی هستن. از همینه یوبی سافت خوشم میاد.
اما شرکتایی مثل activision، ea و konami و .... همیشه روی یک خط راست جلو میرن.
جدیدا فقط مشکلات بازی های یوبیسافت همه میبینن مثلا اساسین هم درسته مشکلات زیاد داشت ولی جدا از باگ هاش خیلی قشنگ بود
واچز داگ هم همینطور به نظر من بی انصافی اینقدر به یوبیسافت گیر بدیدم.
یوبیسافت یه سری ایده ها به سرش میخوره واقعا به سره شرکته دیگه ای نمیخوره S0 (5)  یه نمونش همین واچ داگز! ایده هک کردن یه شهر با استفاده از یدونه موبایل واقعا ایده خفنی بود S0 (2)  غیر از اون FC Primal! واقعا کدوم شرکتی میاد چنین ریسکی میکنه و این بازیو میسازه؟! بازی ای که توی دوران آدم های اولیس و باید دوره اسلحه و آتیش بازی رو خط کشید در حالی که اکثر بازی هایی که الان دارن منتشر میشن فقط با اسلحه سر و کار دارن! غیر از اون دیویژن! واقعا انقدر گرافیکش جالبه چشای آدم درد میگیره  S0 (5) S0 (2)
یوبیسافت واقعا بزرگ و ارزشمنده فقط باید یکم نیمه پر لیوان رو ببینیم!
به به آماده‌ی پول پارو کردن در سال بعد هستیم! Barare 

واقعا خودم منتظر این عنوان هستم دوست دارم ببینم تکلیف این jordi چی میشه. S0 (19)

من خودم گفتم یوبیسافت همیشه ریسک پذیره و همیشه با ایده‌ی جدید ظاهر میشه واقعا چه کردیم! S0 (2)
امیدوارم مثل سری Assassin's Crreed، دومین قسمتش بهترین قسمتش بشه ولی برخلاف فرنچایز مذکور ( S0 (2)) شیردوشی انجام نگیرد.
رئیس! (کامنت بالایی) نکن این کارو داداWall