Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دیوید هیتر علاقه ای به دوباره کار کردن با کوجیما ندارد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  metal_gear_solid_1_wallpaper_2_by_quixwa...68x432.jpg]

برای طرفداران سری Metal Gear Solid، صدای دیوید هیتر (David Hayter) صدایی شناخته شده و مورد علاقه آن ها است.  او بازی در این سری را از Metal Gear Solid در سال ۱۹۹۸ تا Metal Gear Solid Peace Walker در سال ۲۰۱۰ ادامه داد؛ اما به دلایلی، او صداپیشگی اسنیک را در Metal Gear Solid 5 انجام نداد. او طی یک پادکست، دلیل کناره گیری خود را اعلام کرد.


ظاهراً این انتخاب خود او نبوده است. از زمان Metal Gear Solid 3: Snake Eater، کمپانی سازنده به دنبال فرد جدیدی برای صداپیشگی اسنیک بوده است.
آقای دیوید هیتر گفت :
نقل‌قول:
من باید برای صداپیشگی کرکتر Naked Snake، دوباره تست می دادم. آن ها مرا مجبور کردند برای صداپیشگی Old Snake، دوباره تست بدهم و تمام این مدت، آن ها به دنبال فرد دیگری برای انجام این کار بوده اند.

آقای کوجیما حتی از کورت راسل (Kurt Russel) درخواست کرد تا صداپیشگی این کرکتر در Metal Gear Solid 3 را بر عهده بگیرد اما او قبول نکرد. پس دیوید هیتر باری دیگر این شغل را به دست گرفت. کوجیما از کیفر ساترلند (Kiefer Sutherland)، بازیگر هالیوودی درخواست کرد تا این کار را بر عهده بگیرد.

هیتر، به طور رسمی متوجه نشد که دیگر در جایگاه ضبط صدا جای نخواهد داشت و این خبر را به طور غیر رسمی از یکی از تهیه کنندگان دریافت کرد.
قطعا آقای هیتر از روشی که این کار برای او به پایان رسید، خوشحال نیست. او گفت :

نقل‌قول:
این برای من آزارزدهنده است، زیرا فکر می کردم که کار های زیادی برای این سری انجام داده ام و به پیشرفت آن کمک بسیاری کرده ام. من مشکلی ندارم که آن ها برای این کار به کیفر ساترلند یا چیزی مانند آن مراجعه کردند، و قرار نیست به خاطر آن گریه کنم!

او در نسخه Ground Zeroes و Phantom Pain صداپیشگی را بر عهده نگرفت؛ وگرنه این کار برای او به معنای ۶۰ ساعت است. همچنین دیوید هیتر تمام امیدهایی که طرفداران او برای پیوستن دوباره او به کوجیما داشتند را نابود کرد. اکنون که کوجیما فردی آزاد است، هیتر گفت :
نقل‌قول:
هیچ علاقه خاصی نسبت به کوجیما ندارم. هیچ احساس نیازی نمی کنم که باید برگردم و برای او کار کنم.

منبع