Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان Assassins Creed 3 از پروژه بزرگ خود برروی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی می‌گوین
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  uatr6th0zm7rjcxotq98.jpg]

شعبه یوبی‌سافت در شهر سنگاپور (Ubisoft Singapore) که به علت ساخت عناوینی مانند Assassins Creed 3 و Ghost Recon: Phantoms شناخته می‌شود، به‌تازگی از یک پروژه بسیار عظیم یوبی‌سافت در میان کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رونمایی کرد که خود آن‌ها هم در آن دست خواهند داشت. در ادامه با گیمفا همراه باشید.


اوِلیویه دِ روتیلیار (Olivier de Rotalier)، مدیر عامل یوبی‌سافت در بخش‌های سنگاپور و جنوب شرقی آسیا، به‌تازگی از مورد بحث قرار گفتن افتتاح یک استودیوی جدید در فیلیپین خبر داد و جزئیاتی از وضعیت فعلی استودیوی خود به اشتراک گذاشت. او در صحبت‌های خود اینگونه گفت:

نقل‌قول:
ما از اینکه در ساخت بسیاری از بازی‌ها دست داشتیم بسیار خوشحال هستیم. ما در سنگاپور در ساخت دو چیز اصلی همکاری کردیم: ساخت بازی‌های AAA و دیگری ساخت بازی آنلاین Ghost Recon: Phantoms برروی رایانه‌های شخصی! ما ۱۰ بازی AAA را در ۷ سال توسعه دادیم و هم‌اکنون استودیوی ما در حال کار برروی یکی از پروژه‌های عظیم یوبی‌سافت برروی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی است.

حدس‌وگمان‌های زیادی در رابطه با این پروژه وجود دارد. این استودیو می‌تواند در حال کار برروی نسخه بعدی Assassins Creed که در سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود و در مصر جریان خواهد داشت باشد یا اینکه آن‌ها در حال توسعه Watch Dogs 2 هستند که طبق شایعات به‌نظر می‌رسد در اواخر سال جاری عرضه می‌شود.

شما چه فکری می‌کنید؟ دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.

ایشالا Prince Of Persia