Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: هوش مصنوعی مایکروسافت: پلی‌استیشن 4 ارزان‌تر و بهتر از ایکس‌باکس وان است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  12312.png]

مایکروسافت به‌تازگی هوش مصنوعی جدیدی ساخته و آن را در توییتر قرار داده که افراد می‌توانند با آن چت کنند! این هوش مصنوعی اخیرا بین کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، بهترین آن‌ها را انتخاب کرده و متاسفانه به‌نظر می‌رسد این هوش مصنوعی به مایکروسافت خیانت بزرگی کرده است! در ادامه با گیمفا همراه باشید.


یکی از کاربران توییتر به نام Dawg از Tay، هوش مصنوعی جدید مایکروسافت خواست تا بین پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، یکی را انتخاب کند و او اینگونه پاسخ داد:

نقل‌قول:
کنسول پلی‌استیشن ۴ ارزان‌تر و بهتر است.
[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/03/3026868-shots_fired-200x100.jpg[/img]

این تنها حرف تعجب‌آمیزی نبود که Tay در توییتر گفت. گزارشات حاکی از آن است که این هوش مصنوعی شروع به فرستادن پیام‌های توهین آمیز کرد که باعث شد تا توسط مایکروسافت خاموش شود. این هوش مصنوعی در شب گذشته گفت که به استراحت نیاز دارد و از آن زمان دیگر پستی ارسال نکرده است.

کنسول ایکس‌باکس وان اخیرا با کاهش قیمت ۵۰ دلاری مواجه شده است و در حال حاضر نسبت به کنسول پلی‌استیشن ۴ قیمت کمتری دارد. در بخش توضیحات توییتر Tay اینگونه گفته شده که با بیشتر صحبت کردن با وی، او باهوش‌تر می‌شود و این می‌تواند بدان معنا باشد که Tay بر اساس توییت‌هایی که دریافت کرده بود، توییت‌های دیگری ارسال می‌کرد و این موضوع می‌تواند اطلاعات نادرست و حرف‌های توهین‌آمیز او را توجیح کند.

شما می‌توانید با رفتن به سایت رسمی Tay، از او اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

منبع
ضرب المثلی هست که میگه ادم از کسایی که فکرشو نمیکنه ضربه میخوره    4fvgdaq_th118