Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Deus Ex GO ،Just Cause GO و Life Is Strange GO احتمالا در دست توسعه هستند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  deus-ex-mankind-divided-trailer.jpg]

سری عناوین GO ساخته شده توسط اسکوئر انیکس مانند Lara Croft GO و Hitman GO که در سبک بازی‌های پازل همراه منتشر شدند، موفقیت بزرگی برای این استودیو رقم زدند و اگر دامنه‌های جدید به‌منظور ساخت چیزی ثبت شده باشند می‌توان گفت در حال حاضر عناوین بیشتری از سری GO در دست ساخت قرار دارند. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

یکی از کاربران نئوگاف (NeoGAF) به‌تازگی شاهد ثبت دامنه‌های Deus Ex Go ،Just Cause Go و Life is Strange GO بوده است که با استفاده از ابزارهای دامنه CSC (یا همان CSC Domain Tools) ثبت شده‌اند. این موضوع به این شایعه اعتبار بیشتری می‌دهد چراکه اسکوئر انیکس از این ابزار در گذشته استفاده کرده و مسئولیت نسخه‌های قبلی عناوین GO را بر عهده داشته است.

ثبت این دامنه‌ها اگر به معنای نزدیک شدن به معرفی عناوین Deus Ex Go ،Just Cause Go و Life is Strange GO یا در دست ساخت بودن آن‌ها نباشد، به معنای این است که اسکوئر انیکس هنوز کار خود را با سری GO به اتمام نرسانده است و این موضوع می‌تواند باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران شود.

عنوان Hitman GO به‌تازگی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا منتشر شد که می‌توان گفت پورت کاملا بی‌عیبی از گوشی‌های هوشمند بود. همچنین گیمفا در چندی پیش این عنوان را مورد بررسی قرار داد که شما می‌توانید آن را در اینجا مطالعه کنید.

منبع