Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یوبی‌سافت یک استودیوی جدید به نام Ubisoft Philippines را در آسیای شرقی افتتاح می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با خلق عناوین جدید و البته بزرگ، تعداد استودیوها و کارکنان آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شوند. این موضوع در مورد شرکت یوبی‌سافت به خوبی صدق می‌کند. IP های بزرگی مانند Assassin’s Creed ،Watch Dogs و The Division قطعا برای ساخته شدن نیازمند کارمند و توسعه دهنده زیادی هستند. حال، یوبی‌سافت اعلام کرده است که یک استودیوی جدید در آسیای شرقی تاسیس کرده که Ubisoft Philippines نامیده می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

در خبری جدید، یوبی‌سافت اعلام کرده است که استودیویی به نام «یوبی‌سافت فیلیپینز» تاسیس کرده است که در واقع  در Santa Rosa و خارج از پایتخت فیلیپین، مانیلا است. این استودیو رسما در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ افتتاح می‌شود. یوبی‌سافت اشاره کرده است که استودیوی Ubisoft Philippines در سال اول فعالیت خود ۵۰ کارمند خواهد داشت و با دیگر استودیوها برای کمک در ساخت عناوین AAA کنسولی همکاری می‌کند. چیپ گو، مدیر این استودیوی جدید در بلاگ یوبی‌سافت این طور گفته است:
نقل‌قول:
«هر روز در کشور فیلیپین مردم به دنبال فرصت‌های ناب این کشور را ترک می‌کردند. هشت سال پیش، من یکی از آن افراد بودم و هم‌اکنون بسیار خوشحال هستم که می‌توانم تجربه خود را در توسعه بازی‌های AAA را به خوبی منتقل کنم.»
گو همچنین ادامه داد:
نقل‌قول:
«ما شور و اشتیاق زیادی برای این تیم جدید داریم. تیمی که در خلق یعضی از بزرگترین و محبوب ترین عناوین یوبی‌سافت نقش خواهد داشت. ما به توانایی‌های خود اطمینان داریم و با این تیم توانا به رویارویی با چالش ها می‌رویم.»
همانطور که گفته شد، یوبی‌سافت فیلیپینز در سه ماه دوم سال ۲۰۱۶ افتتاح می‌شود.
[تصویر:  Ubisoft-Philippines-930x454-ds1-670x327-constrain.jpg]
منبع