Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: می توانید اکس باکس وان خود را به یک بسته توسعه دهنده تبدیل کنید!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Xbox_one_console1-600x320.jpg]

طی رویداد بیلد ۲۰۱۶ مایکروسافت (Microsoft Build 2016) در امروز، اعلام شد که کنسول اکس باکس وان اکنون می تواند به یک بسته توسعه دهنده تبدیل شود. برای اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید…


با توجه به رئیس بخش اکس باکس یعنی فیل اسپنسر، امروز پیش نمایشی از این بسته توسعه دهنده در دسترس خواهد بود و همزمان با آپدیتی که در سالگرد ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد، در دسترس خواهد بود. در کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ تاریخ این آپدیت مشخص نشد.

مایکروسافت در این کنفرانس به شرکت کنندگان نشان داد که چگونه می توانند کنسول خود را با استفاده از برنامه هایی که از استور اکس باکس دانلود کرده اند، به حالت توسعه دهنده تغییر دهند. پس از این که کنسول مورد نظر به عنوان یک توسعه دهنده شناخته شد، برنامه ای با نام Dev Mode Application App به همراه Dev Home در دسترس خواهد بود تا بتوانید کنسول خود را به حالت توسعه دهنده برده و یا آن را به حالت قبلی برگردانید.

در جولای ۲۰۱۳، مایکروسافت اعلام کرد که بعداً، قادر خواهد بود کنسول خود را به یک بسته توسعه دهنده تبدیل کنید اما تاریخ عرضه ای برای این قابلیت در دسترس نگذاشت. آوریل سال قبل در کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ شرکت کنندگان انتظار داشتند که مایکروسافت تاریخ عرضه این قابلیت را معرفی کند اما ظاهراً این کار به سال بعد موکول شد.

همچنین کورتانا به عنوان یک دستیار شخصی بازی برای اکس باکس وان در دسترس خواهد بود. معنی آن هنوز مشخص نیست اما طی اخبار هایی که در روز های آتی منتشر خواهند شد، اطلاعات بیشتری دررابطه با کورتانا نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین در این کنفرانس اعلام شد که یک بسته توسعه دهنده هولولنز برای توسعه دهندگان از امروز در دسترس خواهد بود و قیمت آن $۳٫۰۰۰ است.

منبع