Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: نسخه بعدی Call of Duty به آینده‌ای دور تر خواهد رفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  342f5244a6052566e8471ac2a895cc7eb56bab8b...jpg?52192b]


وقتی که شما فکر می‌کنید که Call of Duty به آینده‌ای دورتر نخواهد رفت و پیشرفته تر نخواهد شد، به نظر می‌رسد که این سری در طی این سال‌ها به جلو نرفته‌است. اگر شایعه‌ها صحت داشته باشند، خود صنعت می‌گوید سال‌های Call of Duty به جلو رفته و هدف آنها آینده خیلی دور است به طوری که نسخه COD: Black Ops 3 به عصر حجر تبدیل شود. ما در مورد Moder Warfare یا Advanced Warfare صحبت نمی‌کنیم بلکه در مورد یک بازی علمی تخیلی صحبت می‌کنیم.

تمامی این شایعه‌ها از ترد Neogaf نیز آغاز شد، زمانی که یک کاربر با نام shinobi602 دانش خودی‌اش را به اشتراک گذاشت. یک کاربر هم در ترد این سوال را پرسید که آیا در مورد سبک Battlefield 2142 نیز صحبت می‌کنیم؟ که shinobi602 پاسخ داد که در مورد آینده خیلی دور، مبارزات فضایی و علمی تخیلی صحبت می‌کنیم. در اینجاست که شما تعجب می‌کنید که این شایعه‌ها چگونه حقیقت دارد، اما شاید هم این شایعه نیز به حقیقت تبدیل شود. البته این خبر رسمی نیست تا زمانی که خود Activision آن را تایید کند، اما باید منتظر E3 بود.

در اکثر موارد، سری Call of Duty نیز گیم پلی خوب و داستان معقولانه‌اش را حفظ کرده است، پس دیدن اینکه این سری از عصر و زمان جنگ جهانی دوم به آینده‌ای بسیار دور رفته‌است جالب و دیدنی است.

منبع: Attack of the fanboy
بگو با آدم فضایی ها میجنگیم دیگه تو نسخه بعد:|
(03-31-2016, 03:33 PM)EXECUTIONER نوشته است: [ -> ]بگو با آدم فضایی ها میجنگیم دیگه تو نسخه بعد:|

میگن میخواد نبردها توی فضا باشه و دیگه توی زمین نیست البته شایعه است شاید اصلا به عقب برگرده
کم مونده برن به دوران مس افکت البته همچین هم بعید نیست ایندفعه با ماکارف سایبورگ شده روبرو بشیم که میخواد یه نژاد فضایی رو از بین ببره و ما هم دوباره باید در نقش سرباز جان برکف به مقابله با اون بریم یه چندتا صحنه اهسته هم بهش اضافه کنن با 2 یا 3 تا دکمه زنی کارشون تمومه. کالاف دیوتی بعدی امادست.
تکراری
بسته شد.