Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: دموی Final Fantasy XV برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی اجرا شده بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Final-Fantasy-XV-feature-672x372.jpg]

بسیاری از دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی انتظار داشتند که اسکوئر انیکس بالاخره این عنوان را برای رایانه‌های شخصی تایید کند اما این‌طور نشد گرچه در حال حاضر شواهدی به‌وجود آمده که نشان می‌دهند دمویی که در رویداد  Uncovered: Final Fantasy XV به نمایش در آمد، برروی رایانه‌های شخصی در حال اجرا بود. در ادامه با گیمفا همراه باشید.


همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، کنترلری که اعضای اسکوئر انیکس برای بازی کردن نسخه دموی Finfal Fantasy XV تحت عنوان  Platinum Demo استفاده کردند، کنترلر پلی‌استیشن ۴ نبود. همگی ما می‌دانیم که کنترلر پلی‌استیشن ۴ به‌صورت بی‌سیم کار می‌کند. همچنین دکمه‌های R1/ R2 و L1/L2 در کنترلری که اسکوئر انیکس از آن استفاده کرد کاملا با دکمه‌های کنترلر پلی‌استیشن ۴ متفاوت بود. علاوه بر این ما شاهد هیچ‌گونه صفحه لمسی و نور در بالای کنترلر پلی‌استیشن ۴ در کنترلری که اسکوئر انیکس برای انجام بازی استفاده کرد نبودیم.

کنترلری که اسکوئر انیکس از آن استفاده کرد:
کنترلر DualShock 4:

مطمئنا به‌راحتی می‌توانید تفاوت میان این کنترلرها را احساس کنید! حال باید بررسی کنیم کنترلری که اسکوئر انیکس از آن استفاده می‌کرد چه بود؛ منبع ما بعد از نگاهی دقیق‌تر به تصاویر، متوجه کنترلر  Logitech Gamepad F310 شد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، دکمه‌های R1/2 و L1/2 کنترلری که اسکوئر انیکس از آن استفاده می‌کند کاملا مشابه دکمه‌های R1/2 و L1/2 کنترلر  Logitech Gamepad F310 است. رنگ‌های بقیه دکمه‌ها هم کاملا با یکدیگر شباهت دارند و حتی لوگوی Logitech را هم می‌توان به‌سختی و با کمی دقت مشاهده کرد. همچنین رنگ کلی خود کنترلر هم کاملا با کنترلر  Logitech Gamepad F310 یک‌سان است.

Logitech Gamepad F310:

این تصاویر ثابت می‌کند کنترلری که اسکوئر انیکس در مراسم از آن استفاده می‌کرد، DualShock 4 نبود. منبع ما همچنین گفت کنترلر Logitech Gamepad F310 به کنسول ایکس‌باکس وان هم وصل نمی‌شود؛ بنابراین می‌توان گفت دمویی که ما در مراسم مشاهده کردیم، برروی کنسول مایکروسافت اجرا نشده بود.

در حال حاضر دو چیز امکان دارد: ممکن است تمام این‌ها یک نمایش الکی باشد و ما فقط شاهد یک ویدیو ظبط شده بودیم و اسکوئر انیکس همگی ما را فریب داد که البته بعید به‌نظر می‌رسد یا دمویی که ما در مراسم مشاهده کردیم، برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی اجرا شده بود.

منبع ما گزینه دوم را بیشتر می‌پذیرد و می‌گوید آن دمو برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در حال اجرا بود.


در تصویر بالا هم همان‌طور که مشاهده می‌کنید، خرده‌فروشی گیم‌استاپ در تبلیغ این عنوان، پلتفرم رایانه‌های شخصی را نشان داد (احتمالا یک اشتباه باشد اما باز هم جزء شواهد قرار می‌گیرد). منبع ما حدس می‌زند که اسکوئر انیکس قصد دارد نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان را پس از عرضه بازی برروی کنسول‌ها معرفی کند.

منبع