Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Red Dead Redempiton در لیست بازی‌های پشتیبانی از نسل قبل به چشم خورد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  a-sequel-to-red-dead-redemption-very-muc...e-drop.jpg]

اگر در حال حاضر به فروشگاه آنلاین از طریق برنامه ایکس‌باکس (Xbox App) سر بزنید، می‌توانید عنوان Red Dead Redemption را در آن مشاهده کنید که در دسترس بودن این عنوان برای قابلیت پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان را تایید می‌کند. در ادامه با گیمفا همراه باشید.


تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، توسط یکی از کاربران رِدیت (Reddit) تهیه شده است. این تصویر نشان می‌دهد که Red Dead Redemption به‌زودی برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت:


البته ما برای چند هفته می‌دانیم که Red Dead Redempion به لیست بازی‌های پشتیبانی از نسل قبل کنسول ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود اما مایکروسافت تاریخ دقیقی برای اینکه طرفداران در چه زمانی قادر به تجربه آن خواهند بود را مشخص نکرده است. با توجه به شواهد موجود از فروشگاه آنلاین برنامه ایکس‌باکس، می‌توان گفت به‌زودی این عنوان هم به لیست پشتیبانی از نسل قبل افزوده می‌شود.

حماسه وسترنی راکستار تنها بازی نبود که در برنامه ایکس‌باکس نشان داده شده است. عناوینی دیگری که برای لیست پشتیبانی از نسل قبل توسط این برنامه تایید شده‌اند، شامل عناوین  Bomberman LIVE و Worms 2: Armageddon می‌شود. این امکان وجود دارد که این عناوین در آینده بسیار نزدیک برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گیرند.

Red Dead Redemption پس از عنوان Call of Duty: Black Ops بیشترین درخواست‌ها را از سوی طرفداران برای اضافه شدن به لیست عناوین پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان دریافت کرده است.

هردوی این عناوین تایید شده‌اند اما بازی‌بازان باید مدت زیادی را برای تجربه آن‌ها برروی ایکس‌باکس وان تحمل کنند. باید امیدوار بود که شواهدی که به‌تازگی به‌وجود آمده، بدان معنا باشد که حداقل یکی از آن‌ها به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

البته عنوان Red Dead Redemption مدتی قبل برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته بود اما مایکروسافت به‌سرعت آن را از دسترس خارج کرد. همچنین شواهدی وجود دارد که Red Dead Redemption 2 در E3 2016 حضور خواهد داشت.

تکراری
بسته شد.