Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان Final Fantasy XV از احتمال عرضه این بازی برروی رایانه‌های شخصی خبر داد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  11556145940832522821_Final-Fantasy-XV.jpg]

عنوان Final Fantasy XV در حال حاضر به‌ عنوان یک انحصاری کنسولی معرفی شده است اما حدس‌وگمان‌هایی وجود دارد که گفته می‌شود بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی هم منتشر خواهد شد. پس از اعلام تاریخ انتشار این عنوان، اسکوئر انیکس به‌تازگی در رابطه با احتمال عرضه Final Fantasy XV برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی صحبت‌های داشته که پیشنهاد می‌کنیم برای مطالعه آن در ادامه با گیمفا همراه باشید.

هاجیمی تاباتا (Hajime Tabata)، کارگردان این عنوان، به‌تازگی مصاحبه‌ای با سایت Engadget داشته و در طول مصاحبه اعلام کرد از درخواست‌ها برای نسخه رایانه‌های شخصی آگاه است و در ادامه هم افزود:

نقل‌قول:
متاسفانه ما قادر نبودیم که بازی را به‌طور همزمان برروی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی توسعه دهیم.

گرچه به‌نظر می‌رسد هنوز هم می‌توان به نسخه رایانه‌های شخصی امیدوار بود چراکه او در پایان گفت:

نقل‌قول:
ما قطعا نگاه خوبی به رایانه‌های شخصی و چیزهایی که نیاز به انجام داریم، می‌اندازیم و تمام گزینه‌های خود را در نظر می‌گیرم اما در حال حاضر نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم. ما هنوز در رابطه با خیلی چیزها باید فکر کنیم!


در چند سال گذشته هر سه نسخه اخیر Final Fantasy پس از عرضه برروی کنسول‌ها، برای رایانه‌های شخصی هم منتشر شدند. عنوان Lightning Returns: Final Fantasy XIII جزء مثال‌هایی است که در دسامبر (آذر ماه) سال گذشته برروی رایانه‌های شخصی انتشار یافت. گیمفا در روز جاری کامل‌ترین جزئیات از مراسم Final Fantasy XV را پوشش داد که می‌توانید آن‌ها را در اینجا مشاهده کنید.