Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: از لباس جدید شخصیت Heihachi در Tekken 7: Fated Retribution رونمایی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  tekken-7-fated-retribution-screenshot.jpg]

به‌تازگی بندای نامکو (Bandai Namco) از لباس پیش‌فرض جدید شخصیت Heihachi رونمایی کرد که او این لباس را در Tekken 7: Fated Retribution به تن خواهد داشت. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

شخصیت Heihachi از بازی Tekken 5 به بعد، فقط یک لباس سنتی سیاه و سفید به تن داشت. به همین علت، طرفداران اعتراض کردند که خواهان لباس‌های جدیدی هستند بنابراین تصمیم بر آن شد تا تمام شخصیت‌های بازی Tekken 7: Fated Retribution لباس جدیدی بر تن داشته باشند.

[تصویر:  tk7_gaw3itjyd-342x428-160x200.jpg]

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، شخصیت Heihachi در بازی Tekken 7: Fated Retribution لباس نارنجی رنگی به تن خواهد داشت که ما هیچ‌وقت چنین چیزی را در گذشته ندیده بودیم. این اولین بازی است که شخصیت Heihachi لباس نارنجی رنگ می‌پوشد و ما شاهد تغییر بزرگی نسبت به لباس سیاه در نسخه‌های قبلی هستیم.

البته اگر از این لباس خوشتان نیامده، نگران نباشید چراکه شما می‌توانید به دلخواه لباس قدیمی او را نیز به تن کنید. این بازی همچنین دارای یک شخصی‌سازی قوی خواهد بود که به شما اجازه می‌دهد ظاهر و چیزهای دیگر مبارز مورد علاقه خود را تغییر دهید.

بازی Tekken 7: Fated Retribution در تابستان سال جاری به‌صورت بازی‌های آرکید ژاپنی منتشر خواهد شد. این بازی، نسخه بهبود یافته‌ای از نسخه معمولی بازی که در سال گذشته منتشر شد خواهد بود. نه تنها لباس‌های جدیدی برای بازی در نظر گرفته شده، بلکه مکانیک‌های گیم‌پلی تغییر کرده و شخصیت Akuma نیز از Street Fighter به عنوان مهمان در این بازی خواهد بود.