Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: هیرونوبو ساکاگوچی، پدر فاینال فانتزی، فاینال فانتزی ۱۵ و کارگردان آن را می‌ستاید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از غافلگیر کننده ترین و بهترین لحظات همایش Uncovered: Final Fantasy XV در سن فرانسیسکو،‌ حضور آقای هیرونوبو ساکاگوچی، خالق اولین فاینال فانتزی و چند دنباله پس از آن بود. طی Post-Show، ایشان در مورد مسائل مختلفی مانند بازی، فیلم، انیمه‌ و کارگردان جدید فاینال فانتزی، هاجیمه تاباتا توضیح دادند و نظر خود را بیان کردند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

در زیر می‌توانید گفته‌های هیرونوبو ساکاگوچی را بخوانید:

نقل‌قول:
چیز‌هایی زیادی است که مرا حیرت زده می‌گذارد. ما محتواهای زیادی نظیر بازی و فیلم داریم و این حجم از محتوا مثال زدنی است. وقتی به همه آن‌ها نگاه می‌کنم با خود می‌گویم:«وای، آن‌ها چه کیفیت بالایی دارند. هیچ چیز در مورد آن‌ها اشتباه نیست. آن‌ها با شکوه هستند» و واقعا شگفت زده می‌شوم.
آقای تاباتا واقعا آدم شگفت انگیزی است. شما می‌دانید که اگر بخواهید اثری با چنین کیفیت و سطحی تولید کنید باید پشیکار و اشتیاق زیادی داشته باشید. برای رسیدن به این کیفیت شما به مهارت، شور و البته به عزم قوی داشته باشید و من حس می‌کنم که آقای تاباتا این استعداد‌ها را دارد.

آقای ساکاگوچی همچنین از صحنه داری و جذابیت آقای تاباتا تعریف و تمجید کرد:

نقل‌قول:
وقتی امروز با آن اجرای خوب او را دیدم، تمام وجوه شخصیتی او را مشاهده کردم و با خودم فکر کردم که او کار خود را عالی انجام داده است و من را شگفت زده کرد. پس بله، او فرد خاصی است.

در طرف دیگر، آقای تاباتا از آقای ساکاگوچی بابت سخنانشان و از یوشیتاکا آمانو و نوبو اوماتسو برای حمایتشان تشکر کردند:

نقل‌قول:
من به تازگی در اینجا با آقای ساکاگوچی و آمانو صحبت کردم و از گذشته و راهی که آمدیم و تلاشی که برای فاینال فانتزی ۱۵ می‌کنیم گفتم. دیدن آن‌ها امروز، دعوت کردن آن‌ها به این همایش، دیدن واکنش‌های آن‌ها و نظر آن‌ها در مورد بازی احساس فوق‌العاده‌ای در مورد دستاوردهای ما برای فاینال فانتزی ۱۵ بود. من فکر می‌کنم که واقعا ارزشش را داشت.
شنیدن پیام‌هایشان در امروز و چیزی که می‌گفتند و حضورشان به عنوان پدران فاینال فانتزی… شنیدن سخنانشان در مورد بازی و مثبت بودن نظرشان و اعتمادشان به تیم سازنده، آدم را از انگیزه و اشتیاق، پر می‌کند. ما تا آخرین قدم به خوبی پیش می‌رویم و این بازی را برای شما منتشر می‌کنیم. این واقعا یک تجربه فوق‌العاده بود و مرا پر از اعتماد به نفس کرد. پس از شما ممنونم.

به شخصه از حضور ساکاگوچی در همایش جا خوردم و البته بسیار خوشحال شدم. آقای تاباتا در مصاحبه خود در نمایشگاه گیمزکام گفته بود که با پدر فاینال فانتزی ارتباط دارد اما آمدن دوباره او به اسکوئر انیکس و دیدار با کارکنان واقعا اتفاق  جالبی بود. ساکاگوچی، فاینال فانتزی را متولد کرد و اولین قدم‌ها را به آن یاد داد و سپس آن را به دستان کارگردانان دیگر داد. تاباتا آخرین آن‌ها است.
[تصویر:  blue-dragon-4e2642f50c9df-768x512.jpg]
منبع