Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Project I Can شما را با ترستان روبرو می کند!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  namco-vr-zone-virtual-reality-center-tokyo-1.jpg]

Project I Can، پروژه ای است که توسط کمپانی باندای نامکو در دست ساخت است که به کاربران کمک می کند که در هدست واقعیت مجازی، با ترس خود روبرو شوند! برای اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید…

بحث اپلیکیشن های غیر-بازی از زمان شروع هدست های واقعیت مجازی، به بحثی داغ تبدیل شده است. میدان واقعیت مجازی به میدانی پرطرفدار تبدیل شده است اما اپلیکیشن های درمانی این هدست ها، پتانسیل قابل توجهی در خود نگه می دارند. Project I Can (پروژه من می توانم) به شما نشان می دهد که یک هدست واقعیت مجازی چگونه می تواند با قرار دادن شما در موقعیت های خطرناک و ترسناک، شما را با ترستان روبرو کند.

تاکنون تجربه موجود برای این پروژه، ترس از ارتفاع می باشد. تجربه ای برای درمان ترس از ارتفاع. وظیفه این قسمت از این پروژه در HTC Vive بازی باز را وادار می کند تا روی تخته ای که در ارتفاعی بسیار زیاد و گیج کننده قرار دارد قدم زنی کند. و برای این کار نیز هدفی است : نجات یک بچه گربه مجازی در طرف دیگر تخته!

همچنین این پروژه شامل Ski Rode، Real Drive، Escape Ward Omega، Train Meister و Argyle Shift می شود. در نگاهی مختصر، به نظر می رسد که این پروژه ترس از مکان های کوچک و ترس از سواری را در کنار دیگر ترس ها پوشش می دهد. اطلاعات بیشتر در وبسایت رسمی Project I Can موجود است.

منبع