Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه دموی عنوان Final Fantasy XV به تعداد زیادی دانلود شده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که می‌دانید همایش Uncovered: Final Fantasy XV برگزار شد و البته استقبال بسیار خوبی نیز از آن شد. پس از آن بود که دموی قابل بازی عنوان Final Fantasy XV با نام Platinum عرضه شد و حال، آقای هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی اعلام کرده است که بازخوردها نسبت به این نسخه عالی بوده و این دمو به تعداد زیادی دانلود شده است و همچنین تمایل به پیش خرید نسخه Ultimate Collector قابل توجه بوده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

آقای تاباتا گفته‌های خود را در توییتر و به زبان ژاپنی منتشر کرده‌اند. ما در اینجا خلاصه‌ای از گفته‌های ایشان را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید در زیر بخوانید:
آقای تاباتا پس از تشکر کردن از طرفداران برای تماشا کردن همایش Uncovered: Final Fantasy XV، اشاره می‌کند که دموی پلاتینیوم به تعداد زیادی دانلود شده است.
ما همچنین دریافتیم که اسکوئر انیکس پیام‌های زیادی مبنی بر علاقه و تمایل به پیش خرید کردن نسخه Ultimate Collector بازی دریافت کرده است. با توجه به این که تولید این نسخه به صورت کاملا محدود انجام می‌گیرد، اسکوئر انیکس به فکر افتاده تا تولید این نسخه را افزایش دهد. تاباتا قول داده که به محض رخ دادن اتفاقی در این مورد، ما را در جریان بگذارد.
نسخه Ultimate Collecton با تعداد محدود ۳۰,۰۰۰ در سراسر جهان معرفی شد که با توجه به علاقه بازی‌بازان و طرفداران به این نسخه، به نظر کافی نیست.

[تصویر:  FFXV-3-768x432.jpg]

منبع
بایدم اینطور باشه واقعا خیلی باحال بود من بازیش کردم  فقط ناکتیس صورتش جزئیات نداشت و انگار روح نداشت ولی مو هاش رو خیلی عالی ساخته بودن و همچنین لباس سادش اینجا ناکتیس بچه هست! که تو خوابش باید مراحلی رو رد کنید البته وسط هاش بزرگ میشه موقع مبارزه با یه باس