Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شرایط استفاده از سرویس آکیلویس ریفت جالب به نظر نمی رسند!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Oculus-Rift-Box-620x349.png]

هدست واقعیت مجازی آکیولیس ریفت اکنون در سراسر جهان درحال ارسال به طرفدارانی است که منتظر این هستند تا وارد دنیای واقعیت مجازی شوند. مانند هر محصول دیگر، هدست آکیولیس ریفت نیز شرایط استفاده ای دارد که برای هر استفاده کننده یا سازنده بازی و اپلیکیشن، خواندن و تایید آن الزامی است. برای اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید…

متاسفانه، این شرایط دارای نکات قابل توجهی هستند که باید دوباره مراجعه کرده و تنظیم شوند. برای مثال در شرایط استفاده از خدمات آکیلویس ریفت گفته شده که اگر آکیولیس از محتوای توسعه دهندگان برای بازاریابی یا هر هدف دیگری استفاده کنند، تمامی حقوق محصول این توسعه دهندگان باید به آکیولیس واگذار شود. بابت این کار نیز حتی یک ریال پرداخت نمی شود و توسعه دهنده نیز نمی تواند اعتراضی کند!
نقل‌قول:
با قبول کردن محتوای کاربر درون این سرویس، شما به آکیولیس محتوایی جهانی، قطعی، همیشگی (برای همیشه وجود خواهد داشت)، غیر انحصاری، قابل انتقال، با امتیاز آزاد با ارائه مجوز های فرعی (می توانیم این حق را به دیگران نیز بدهیم)، با حق استفاده، کپی برداری، نمایش، فروش، دریافت کردن و اجرای عمومی و توزیع محتوای کاربر در ارتباط با سرویس ها را می دهید شما به طور قطعی هرگونه اعمال یا حذفیات که توسط ما یا افراد شناسایی شده توسط در محتوای کاربری شما به دلیل هرگونه حقوق اخلاقی (یا حقوق مشابه) انجام می شود را رضایت می دهید.

علاوه بر این، آکیلویس می تواند اطلاعات شما را هنگامی که در حال استفاده از این دستگاه هستید، مشاهده کند
نقل‌قول:
  • اطلاعاتی که شما به ما می دهید. ما اطلاعاتی که شما به ما می دهید را هنگامی که در حال استفاده از سرویس ما هستید جمع آوری می کنیم. برای مثال هنگامی که در سرویس ما عضو می شوید، ما اطلاعاتی مانند اسم، ایمیل، آدرس، شماره موبایل و تاریخ تولد را از شما دریافت می کنیم.
  • شما قابلیت این را خواهید داشت تا پس از عضویت، اطلاعات اضافی به پروفایل خود اضافه کنید.
  • اگر چیزی برای یا درون سرویس ما خریداری کنید، ما اطلاعات این پرداخت را دریافت می کنیم. این اطلاعات شامل اطلاعات پرداخت شما، فعالیت های پرداخت، حمل و نقل و اطلاعات تماس می شود.
  • هنگامی که توسط سرویس ما مطلبی را پست می کنید و به اشتراک می گذارید یا با کاربران دیگر ارتباط برقرار می کنید، ما ارتباطات انجام شده و اطلاعات مربوط به آن را دریافت و ذخیره می کنیم.
  • هنگامی که با آکیولیس ارتباط برقرار می کنید، ما از شما اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل درخواست می کنیم.
  • هنگامی که از سرویس ما استفاده می کنید، این گزینه را دارید تا اطلاعاتی درمورد ویژگی های فیزیکی و ابعاد و اندازه خود ثبت کنید.


به نظر می رسد اطلاعاتی که این شرکت دریافت می کند، به آن ها کمک می کند تا به طور مستقیم محصولاتشان را به شما معرفی و بازاریابی کنند. این دستگاه حرکات شما، شکل بدن فیزیکی شما و مکان شما را ثبت می کند.

منبع