Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان Uncharted 4 می‌توانند به موارد بیشتری با پلی‌استیشن ۴ دست پیدا کنند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  uncharted4.jpg]

در حالی که تریلر و تصاویر جدید بازی  Uncharted 4: A Thief’s End نشان‌دهنده یکی از بهترین کیفیت‌ گرافیکی نسل هشتم تاکنون بوده، برخی از کارکنان استودیوی ناتی داگ معتقد هستند که آن‌ها می‌توانند به موارد بیشتری دست پیدا کنند. در ادامه با گیمفا همراه باشید.


ریکی کَمبیِر (Ricky Cambier)، طراح ارشد در استودیوی ناتی داگ، به‌تازگی در رابطه با انتظارات خود از این بازی با سایت DualShockers مصاحبه‌ای داشته و به‌نظر می‌رسد این استودیو در حال پیشرفت است:

نقل‌قول:
بعد از این مدت، من زمینه‌هایی را در بازی می‌بینم که قطعا می‌توانستیم کارهای بهتری در آن‌ها انجام دهیم. ما در ناتی داگ واقعا برنامه نویس‌های باهوشی داریم و من همیشه از اینکه آن‌ها قادر به انجام چه کارهایی هستند، شگفت‌زده می‌شوم. فکر می‌کنم آسان‌تر بود که سطح کارها را بالاتر ببریم و با سطح خاص فعلی، ما ایده‌های تازه‌ای داریم که در آینده، آن‌ها را عملی خواهیم کرد.

برنامه‌های این استودیو تنها چیزی نبود که در این مصاحبه از آن صحبت شد. سایت DualShockers گفت که این حرف‌ها هیچ ربطی به پلی‌استیشن ۴٫۵ ندارد. این موضوع که ناتی داگ در رابطه با کارهای بعدی خود هیجان‌زده است، بسیار خوب به‌نظر می‌رسد. شب گذشته، سازندگان عنوان Quantum Break بازی Uncharted 4 را مورد ستایش خود قرار دادند.

 گفتنی است نیل دراکمن، کارگردان Uncharted 4: A Thief’s End به‌تازگی در مصاحبه خود با سایت IGN اعلام کرد که پایان Uncharted 4 بحث بر انگیز خواهد بود.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End در ۱۰ مه سال ۲۰۱۶ (سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) به‌صورت انحصاری برروی پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع