Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از نسخه بتا بازی Gears of War 4 | تایید قابلیت Split-Screen
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  render_execution_final.jpg]

به‌تازگی سایت Game Infromer با راد فرِگِسون (Rod Fergusson) مصاحبه‌ای داشته که او اطلاعات بسیار زیادی پیرامون بازی Gears of War 4 به اشتراک می‌گذارد. دو پاسخ نیز مربوط به نسخه بتا و قابلیت split-screen می‌شدند. در ادامه با گیمفا همراه باشید.


طبق گفته‌های فرگسون، هدف از نسخه بتای Gears of War 4 مشابه نسخه بتای Halo 5: Guardians بوده و بیشتر یک بتای فنی است و به ویژگی‌های نسخه اصلی نزدیک نیست! صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:
نقل‌قول:
شما درواقع با انجام بتا، نسخه آلفای بخش چندنفره را تجربه خواهید کرد. این یعنی مشکلاتی وجود دارد اما این یک بتای واقعی است! این یک نسخه ساختگی و نمایشی نیست و برای بازاریابی تنظیم نشده است. درواقع ما تکنولوژی جدیدی برروی سرورها و ویژگی‌های جدیدی برای مشتری‌های خود داریم. ما می‌خواهیم که بازی آزمایش شود و به کمک شما نیازمند هستیم.
برخی از بتاها بیشتر ریشه بازاریابی دارند اما فرگسون تاکید کرد که این یکی از اهداف نسخه بتای Gears Of War 4 نخواهد بود:

نقل‌قول:
صادقانه می‌گویم این یک بتای فنی است!

فرگسون همچنین گفت که سازندگان امیدوار هستند تا بازخوردهایی از طرفداران راجع به بخش چندنفره Gears Of War 4 جمع‌آوری کنند. این کار می‌تواند باعث ایجاد تغییراتی در نسخه نهایی شود.

در طول مصاحبه، فرگسون همچنین تایید کرد که بازی از قابلیت Split-Screen بهره‌مند خواهد بود:

نقل‌قول:
هر طوری می‌توانید به بازی کردن Gears of War بپردازید. شما می‌توانید به‌صورت Split-Screen بازی کنید.

[font=tahoma][font=tahoma]البته فریم‌ریت بازی در بخش Split-Screen برروی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل می‌شود[/font]. همان‌طور که قبلا تایید شد، بخش تک‌نفره Gears of War 4 با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد و بخش چندنفره نیز با فریم‌ریت ۶۰ البته تاکنون رزولوشن نهایی مشخص نشده است.[/font]

برخی از بازی‌ها مانند Halo 5: Guardians، قابلیت Split-Screen را حذف کرده‌اند اما فرگسون گفت چنین موردی هرگز برای Gears of War 4 اتفاق نخواهد افتاد:

نقل‌قول:
ما هرگز آن را رها نخواهیم کرد.

نسخه بتای Gears of War 4 در ۱۸ آوریل (دوشنبه ۳۰ فروردین) برروی ایکس‌باکس وان آغاز خواهد شد. شما برای دسترسی به آن باید Gears of War Ultimate Edition را در ۱۱ آوریل (دوشنبه ۲۳ فروردین) برروی رایانه‌های شخصی یا ایکس‌باکس وان بازی کنید.

چندی پیش گفته شد Gears of War 4 آغازی بر یک سه گانه جدید خواهد بود. همچنین شخصیت‌های اصلی و صداگذاران آن مشخص شده‌اند که پسر مارکوس فنیکس در بازی حضور پیدا می‌کند. شما می‌توانید با مطالعه اطلاعاتی بسیاز زیاد از Gears of War 4 و پیش‌نمایش آن در اینجا، جزئیات بیشتری از این عنوان کسب کنید.