Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: امکان ساخت Uncharted 5 وجود دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  uncharted_4_a_thiefs_end-600x338.jpg]

سخن های زیادی وجود دارند که نشان می دهند Uncharted 4: A Thief’s End آخرین نسخه از سری خود است، اما پاسخی که نیل دراکمن داده است، می تواند باعث شوکه شدن برخی از کاربران شود. برای اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید…
در گفتگو با وبسایت گیمزریدار، آقای دراکمن نظر خود را درمورد پابرجا بودن دنیای Uncharted ابراز کرد، اما با یک تیم سازنده جدید. او با سپردن ساخت نسخه جدید این سری بزرگ به یک کمپانی دیگر به نظر راضی می رسد.

او گفت :
نقل‌قول:
اگر آن ها یک بازی عالی بسازند، من هیجان زده می شوم. من می‌خواهم نسخه‌ای از Uncharted را تجربه کنم که خود، آن‌ را نساخته‌ام. این بسیار جالب خواهد بود! یک Uncharted جدید بدون استودیوی ناتی داگ به طور کامل وجود نخواهد داشت یا به طور واضح، ما در ساخت این فرانچایز به عنوان سازنده نقش بزرگی را ایفا می کنیم. فقط باید مطمئن شویم که ذات و ماهیت آن را به خوبی ایجاد می کنند.
ب
سته به طوری که این بازی اتمام می یابد، که به نظر می رسد اشاره به دوباره زنده بودن ناتان دریک دارد، می تواند باعث شود که ساخت قسمت جدید آن به طور کامل به یک استودیوی جدید سپرده شود. شاید نام آن Uncharted 5 باشد. و به نظر می رسد دراکمن نیز مشکلی با این قضیه ندارد. او می گوید :
نقل‌قول:
اگر استودیویی باشد که ساخت آن را بر عهده بگیرد، عالی خواهد بود. اگر نه پس A Thief’s End پایان این سری خواهد بود.

منبع