Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: امکان ادامه ساخت Fable Legends وجود دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Fable-Legends1-620x349.jpg]

با توجه به گزارشی از ام سی وی، ساخت عنوان Fable Legends ممکن است ادامه یابد. ۳ منبع مختلف از سوی استودیوی اکس باکس این گزارش را به ام سی وی تحویل دادند. برای اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید…

پس از تصمیمی گه توسط مایکروسافت گرفته شد، ساخت عنوان Fable Legends دچار یک پایان ناگهانی و احتمال بسته شدن استودیوی لاینهد شد. در این زمان، مایکروسافت و لاینهد این بیانیه را منتشر کردند :
نقل‌قول:
پس از تفکر بسیار زیاد در این باره، ما تصمیم گرفتیم تا به توسعه Fable Legends پایان دهیم و برای بسته شدن استودیوی لاینهد در انگلیس، با کارمندان در حال بحث هستیم. به علاوه، ما استودیوی پرس پلی (Press Play) در دانمارک را نیز خواهیم بست و به ساخت Project Knoxville پایان خواهیم داد.

این گزارش ادعا دارد که کارکنان استودیوی لاینهد در حال انجام یک نظرسنجی در مورد علاقه به ادامه کار در این استودیو یا جدا شدن از آن هستند.

به گفته سخنگوی مایکروسافت :
نقل‌قول:
ما نمی توانیم اطلاعاتی فراتر از این که در حال خاتمه دادن به ساخت Fable Legends هستیم و با کارمندان خود در حال بحث و گفتگو درمورد بسته شدن استودیوی لاینهد هستیم، منتشر کنم.

قبل از این که مایکروسافت این عنوان را دور بی اندازد، ساخت در مراحل پایانی ساخت بود. دعوت نامه های نسخه بتا چند روز قبل از توقف ساخت آن به کاربران ارسال شده بود. این حادثه آنقدر ناگهانی بود که حتی GDC نیز وقت کافی برای حذف برنامه آن از رویداد خود نداشت و مایکروسافت برای کسانی که آیتم های بازی را خریداری کرده بودند، پیشنهاد بازگشت پول داد.

دلیل پایان یافتن ساخت Fable Legends توسط مایکروسافت این بود که آن ها می خواستند روی عناوینی سرمایه گذاری کنند که کاربران بیشتر به آن علاقه دارند. بیانیه مایکروسافت از آنجایی که این عنوان بسیار مورد استقبال قرار گرفت، کمی عجیب است.

منبع